backcombing is a way of combing hair which is used to create volume as well as to create certain hairstyles.

november 23, 2009

Jeg liker så godt huldrahåret til Ashley og fuskepelsen til Mary-Kate, frem med tuperingskammen og den mørke øyeskyggen.

I love Ashley’s messy hair and the faux fur Mary-Kate is wearing, let’s bring back the backcombing and the dark eyeshadow. Source: tFS.

8 kommentar to “backcombing is a way of combing hair which is used to create volume as well as to create certain hairstyles.”

  1. Marte said

    De to er nydelige! Men grønne og lilla striper, ashley?

  2. Monajenten said

    Herregud jeg blir nesten lei meg over å se hvor vakre de er. Jeg er misunnelig som faen og klarer ikke å skjule det en gang.

  3. AnnHelen said

    Dei er virkelig heilt fantastiske. Likte derimot ikkje sminken til Mary-Kate heilt, men … på eit vis får ho det til å funke likevel! Fantastiske er dei, uansett!

  4. Tina said

    du har jo hulderhår selv, mira (:

  5. Siw said

    Liker du dust it like godt fremdeles? Perfekt til tuppering syns jeg i hvertfall. ;)

  6. Jeg elsker tupert hår. Selv har jeg helt flatt glatt hår, så det må jobbes ganske bra med for å få litt størrelse :)

  7. vaarloek said

    der var de skikkelig forskjellige! jeghar aldri sett de se så forskjellige ut. kanskje sminken og stylinga, men likevel. huldrehår har vært en favoritt sia Gunhild sto barføtt på scena med Gåte. kanskje til og med litt før det. jeg var hos frisøren for å klippe meg for en uke eller to siden, kanskje tre, og for første gang ble min instendige bønn om å ikke tynne håret mitt tatt til etterretning. så jeg lager huldrehår lett som bare det 8)

Legg igjen en kommentar

