green salads include leaf lettuce and vegetables with a sauce or dressing.

november 25, 2009

Noen bilder fra en kald morgen i november.

Ai ai, i dag har jeg fått en fantastisk nyhet, jeg må bare holde munnen min lukket et par dager til, det er uansett helt utrolig fint og jeg gleder gleder meg. Sånn, så fikk jeg sagt det også, selv om jeg egentlig ikke sier noe som helst.
Internett bestemte seg for å forlate oss for et par dager siden og viser ingen tegn på å vise seg igjen, så nå er det et slikt lite usb-nett som gjelder og bare internett etter fem om kvelden. Det kan forklare at innleggene kommer inn litt senere på dagen, men vips så er det nok tilbake igjen og da kan jeg bli ei slik ei som logger seg på klokken seks om morgenen for å blogge igjen. Og; i dag haglet det! Det haglet så mye at alle søkte dekning i frykt for å bli haglet ihjel og jeg var nesten den eneste modige som gikk ut i haggelet med 7-eleven-paraply som armor og Spesial sin kyllingsalat som klart mål i sikte. Det gikk helt ok, jeg overlevde turen og kyllingsalaten ble min.

Internet decided to leave us a few days and that’s why I’m not a morning-blogger anymore. I’m quite sure it will return some day and then I’ll be back in business. And I have some great news to tell.. soon, soon. Just have to see if it all fall in place first.

8 kommentar to “green salads include leaf lettuce and vegetables with a sauce or dressing.”

  1. Hanne said

    Været har vært helt sinnssykt idag! Jeg har holdt meg inne når det har herjet som verst, du er tøff :)

  2. Karl Otto said

    Duuu kan bruke internett til klokken 08 !

  3. Ann Helen said

    Å, eg elskar november. Det er ein ganske fin månad, sjølv om det er ganske forferdelig av og til …

  4. Fjortis said

    Jeg blir så fascinert av slike lysbilder! Kjempefine!
    Også fikk jeg lyst på kyllingsalat og…

Legg igjen en kommentar

