keys provide an inexpensive, though imperfect, method of authentication for access to properties like buildings and vehicles.

november 26, 2009

Jeg er avhengig av kontroll. Total, overhengende kontroll. Derfor er frustrasjonen stor i dag fordi jeg har rotet bort nøklene mine. Jeg finner dem ingensteds og jeg er livredd for at de i løpet av gårsdagen ramlet ut av jakken min, for det er i jakkelommen jeg sist kan huske å ha hatt den. Da jeg var liten fikk jeg ikke sove før jeg hadde funnet bibliotekbøkene jeg hadde lånt og burde levere i løpet av de neste dagene, nå får jeg ikke ro i sjelen før jeg har funnet nøklene mine. Og ikke minst, på nøkkelknippet mitt hadde jeg nøkkelen til vår første bil. Åh. Sukk. Jeg savner nøklene mine. Er du en kontrollfreak?

Being the control freak I am, I am now in deep distress cause I have just lost my keys. Or at least can’t find them that is. Last thing I remember is putting them in my pocket and now I’m terrified I might have lost them somewhere yesterday. Are you a control freak? Source: Flickr.

7 kommentar to “keys provide an inexpensive, though imperfect, method of authentication for access to properties like buildings and vehicles.”

  1. Mariann said

    Tja, jeg var veldig kontrollfreak før, men nå har det roet seg litt. De gangene jeg får panikk fordi jeg ikke finner noe, er det oftest mobilen eller viktige papirer det er snakk om.

  2. Ann Helen said

    Eg er akkurat sånn. Total kontrollfreak!

  3. Hanne said

    Jeg er også en kontrollfreak, jeg holder på å bli gal om jeg ikke finner tingene mine, og jeg blir megairritert dersom folk nekter å planlegge noe som helst! Kunne ønske jeg var litt mindre kontrollfrak, det hadde vært deilig og avslappende :)

  4. l?se hele blog, pretty good

Legg igjen en kommentar

