yoghurt with added fruit jam was patented in 1933 by the radlická mlékárna dairy in prague.

november 26, 2009

Nøklene ble funnet og jeg er selvfølgelig veldig lykkelig.
I dag så jeg ei jente som spiste blåbæryoghurt med peanøtter i og lurer på om det kan smake godt.
Jeg har innsett at tiden man bruker på internett ikke blir brukt til noe mer fornuftig om internettet forsvinner.
Jeg har laget en hel salat bare for å finne ut at paprikaen var blitt dårlig og nå må jeg lage ny.
I dag har jeg blitt lettet fordi jeg har en klar plan for resten av fotografiene jeg skal ta til onsdag, skuffet fordi lørdagen blir tilbragt på skolen.
Alle; kjøp en pose med Dumlekjærligheter, drøm tilbake til barndommen og sørg for at Dumlekjærligheter ikke forsvinner fra butikkene (de er på vei til å gjøre det, sier Fazer).
For første gang i mitt liv gikk jeg tilbake til sengen etter å ha stått opp for å slumre, det var nesten så jeg ikke rakk bussen.
Hva med din torsdag?

My keys are found and I’m relieved. Today I saw a girl eating blueberry yoghurt with salted peanuts in it and I wonder if that can be any good. I’ve realised the time spent online wont be spent doing something important if the internet shuts down. I’m happy because I just figured out how to do the last photos for my deadline on Wednesday and I’m sad to find out that Saturday will be spent at school. Today I went back to bed after waking up for the first time in my life and I almost missed my bus. How about your Thursday?

13 kommentar to “yoghurt with added fruit jam was patented in 1933 by the radlická mlékárna dairy in prague.”

  1. Johanne said

    Så fantastisk flott at du fann nøklane dine!
    Det nederste biletet var berre kjempeflott! Det virkar sikkert litt rart å synes det, men då eg så det fyst, klarte eg ikkje å sjå kva det var og blei skikkelig facinert. Sjølv om eg no ser kva det er trur eg at eg kan sitte i hvertfall ei stund til å sjå på det! :D

  2. bente said

    Jeg tror blåbæryoghurt med peanøtter kan være godt jeg. Den nye God Morgen med nøtter er jo veeeldig god :P Også tror jeg at tiden ville blitt brukt mer fornuftig om internett forsvant. For eksempel så ville jeg lagt en fotoplan jeg også, istedet for å sjekke facebook og lese blogger. Men hei, det er jo så gøy ;)

    • mirajakobsen said

      Det kan godt hende det er en god kombinasjon, jeg var bare litt i sjokk da jenten dro frem peanøttposen og helte en god porsjon ned i sin blåbæryoghurt. But hey, whatever works! :) Fotoplan ja.. hehe, jeg må gjøre skolearbeid snart.

  3. alice said

    i didnt have to go to college today, yay. i slept in and then went and got my hair done :]

  4. Monajenten said

    Hmmm, det hørtes veldig rart ut med blåbæryoghurt og peanøtter:-O Jeg mener – peanøtter, non stop og vaniljeis: Mmmmmmmmmmmmmm! Men yoghurt:-O ;-)

    Og du? Du er forresten like skjønn i joggebukse:-P

    • mirajakobsen said

      Jeg håpet ingen skulle se meg igår, med joggebukse, lite sminke og flatt hår, haha. Men jeg ble visst sett likevel, hihi ;)

  5. Boble said

    Jeg har gått å leita etter dumlekjærligheter lenger og har ikke funnet noen. Trodde de allerede hadde gått ut jeg.

  6. Jorunn said

    Jeg liker ikke peanøtter så godt, så jeg hadde neppe likt det… Men som du sier, whatever works…

  7. Miriam said

    Min torsdag: Eksamenslesing, One Tree Hill, skravling med kollektivet og cashewnøtter!

  8. Kristin said

    Så bra at nøklene ble funnet! Det er forferdelig å miste sånne ting. Og blåbæryoghurt med peanøtter høres egentlig ganske nasty ut. Fysj. Og i morgen skal jeg kjøpe en pose Dumlekjærligheter, de KAN ikke forsvinne!

  9. Kristin said

    Og btw, i dag har jeg vært på shopping med storesøster som er i Trondheim i disse dager. Herlig :)

  10. Hvor har det blitt av salgsbloggen din? :( Prøvde å finne den gjennom den gamle bloggen din, men den er vekk?

    Vurderer å kjøpe sko der, når jeg kommer tilbake til norge :)

Legg igjen en kommentar

