a presentation program, such as microsoft powerpoint, is often used to generate the presentation content.

november 28, 2009

Au. Det er vondt å stå opp klokken syv på en lørdag morgen for å ta bussen til skolen hvor man skal ha presentasjon. Jeg er nervøs og har glemt halvparten jeg skulle si ettersom det er så lenge siden jeg har jobbet med det jeg skal presentere, men jo, jeg er på vei. Ønsk meg lykke til?

It’s quite painful to have to wake up at 7 am on a Saturday morning to go to school. Wish me good luck on my presentation?

8 kommentar to “a presentation program, such as microsoft powerpoint, is often used to generate the presentation content.”

  1. Airam said

    Lykke til, lille! ♥

  2. Marte said

    Det går sikkert kjempefint! Lykke til :D

  3. Huff da. Jeg er litt seint ute, men lykke til uansett!!! :)

  4. Victoria said

    Lykke til! Håper det gikk bra :)

  5. Tak for en interessant blog

Legg igjen en kommentar

