avedon would at times evoke reactions from his portrait subjects by guiding them into uncomfortable areas of discussion or asking them psychologically probing questions.

november 28, 2009

Jess! Jeg er ferdig med presentasjonen og alt gikk bra, jeg var så nervøs, men jeg hadde egentlig ingenting å være nervøs for. Det er så fint med litt positiv tilbakemelding innimellom, det gjør at jeg får lyst til å fortsette. Så i kveld tar jeg første pause på lenge, jeg skal hverken redigere eller ta bilder i kveld, jeg skal bare være med mine kjære kjæreste og min kjære monstervalp; jeg skal drikke gin-restene fra bursdagen min i oktober og spise frossenpizza ved kjøkkenbenken. Resten av bildene til denne oppgaven kan sees på min fotoblogg, for de spesielt interesserte that is.

My presentation went well and I’m so happy about that. If you want to see the rest of the photos, just click here.

7 kommentar to “avedon would at times evoke reactions from his portrait subjects by guiding them into uncomfortable areas of discussion or asking them psychologically probing questions.”

  1. Drea said

    Godt å høre at det gikk bra! Fint bilde, så det skulle jo bare mangle. :)

    Jeg har også lyst til å slappe av uten å tenke på å ta bilder eller redigere bilder, men jeg har… la oss bare si maaange bilder fra maaange fotograferinger å redigere! :b

  2. AnnHelen said

    Det var skikkelig, skikkelig fint bilde! :)

  3. Monajenten said

    Flink deg! Gratulerer med vel gjennomført presentasjon, det er alltid like deilig etterpå, når man får den ordentlige «nå er det lov til å slappe av» følelsen. Jeg har to uker igjen før jeg kan kjenne på den da, men det går seg vel til;-)

  4. Ingrid said

    Så bra! Alltid fint å få høre fine tilbakemeldinger, og det fortjente du :) Håper du fikk en fin avslapningsdag!

  5. Jorunn said

    Så bra at alt gikk fint… Uansett er det godt å ta seg en pause i ny og ne… ;)
    Håper du har hatt en flott helg ;)

  6. Monajenten said

    Hihi søte Mira, jeg drømte om deg i natt:-O Vi var på skolen da, og så plutselig sa du skikkelig høyt HEI til meg:-P Så begynte vi å snakke og satt i sofaen som for øvrig var plassert midt ute i en gate med badebasseng ved siden av;) Og så var plutselig sønnen min der, han «stakk innom» :-O (Han er snart 3 år;-)) Og vi maste og maste og så inviterte du meg hjem til deg på knekkebrød hahahahaha:-D

    Og så var du skikkelig liten, sånn rundt 1.20, hehe. Men du var fortsatt like skjønn:-P

  7. Martine said

    Så bra! :) Herlig med god tilbakemelding! :)

Legg igjen en kommentar

