moving or relocating is the process of vacating fixed location and settling in a different one.

desember 6, 2009

Plutselig forandret det aller meste seg. Det føltes i alle fall slik, det føles som om det blir en helt ny hverdag. Vi skal flytte! Ååå. Vi skal ikke flytte mer enn tjue minutter, men de tjue minuttene kommer til å gjøre alt så mye lettere, vi skal bo sentrum i ei lita og søt leilighet med rose i taket og store, hvite karmer, jeg får fem minutter gåavstand til skolen min og får to timer mer i døgnet til å fotografere og ta vare på monstervalpen. Det er lykkelykke; tiden før jul går alltid så fort, julen enda fortere og så vips er det tjuende januar og jeg sitter på gulvet i en ny leilighet med flyttekasser rundt hele meg og hentepizza i hånden.

A few days ago everything fell into place and yes, we’re moving! Not that long, just twenty minutes away, but it will be so much easier to get to school and I will have two more hours every day to do what I want, instead of spending those hours on a bus.

14 kommentar to “moving or relocating is the process of vacating fixed location and settling in a different one.”

  1. Siw said

    Gratulerer. Skulle ofte ønske eg bodde midt i sentrum. Men trives godt i en litt større tomannsbolig ute på Sotra ;) Hvor har dere bodd til nå? Langt unna sentrum?

    Og jeg syns du tar nydelige bilder.

  2. Mie said

    Oi, så gøy :)

  3. Det beste jeg vet med flytting er å møblere å kjøpe nytt interør. Gratulerer

    • mirajakobsen said

      Sånt har vi ikke råd til, men jeg er veldig glad i selve møbleringen, om enn med de møblene vi allerede har ;) Og takk!

  4. emilia said

    hvordan får du snøen på bloggen så stor? :p den på min blir så liten

  5. Drea said

    Å, så gøy! :D Jeg gleder meg til å flytte jeg også. Det er spennende! :D

  6. Monajenten said

    Gratulerer så utrolig masse! Det blir sikkert helt fantastisk:-)

  7. Så bra du er fornøyd med dit dere skal flytte da! Gratulerer ;p

  8. inger said

    så fint at de får flytte nærare sentrum! eg elskar snøen på bloggen din, eg skulle ønskje eg kunne fått slik snø i røynda.

  9. June said

    Grattis med leilighet da, så gøy :D

  10. AnnHelen said

    Så gøy! :) Fint med snøfnugg forresten!

Legg igjen en kommentar

