november.

desember 6, 2009

November gikk like fort som alle andre måneder denne høsten.

Måneden begynte med besøk, popkorn, surrealistisk film, vin og øl.

Leiligheten ble dekorert litt mer, med egne foto og alt.

Jeg fikk savnet min kjære en liten stund (og likte det ikke).

Kamera forfulgte meg selvfølgelig. Overalt.

Og så havnet jeg visst litt foran kamera også.

Vips så ble det iskaldt og tekoppen ble dratt frem igjen.

Monstervalpen var selvsagt med på alt dette.

Siste rest av november ble brukt til skolearbeid. Nå er desember, eksamen og jul her, velkommen!

November in pictures. Now December is here and I’m all ready for Christmas to come.

5 kommentar to “november.”

  1. Tonje H said

    huff, jepp skole og eksamen er like lite gøy hver gang gitt!

  2. AnnHelen said

    Lovin’ it! :) Fine du.

  3. Hilde said

    Så fine. Du er flink :)

  4. Valerie said

    Hvilken skole studerer du foto på? Kjæresten min vurderer å søke i Bergen til neste år, men han vet ikke hvilke skoler som tilbyr fotofag, så jeg tenkte du kanskje kunne hjulpet oss litt? :)

    • mirajakobsen said

      Det kan jeg selvfølgelig :) Jeg går på Norges Kreative Fagskole, og de har egen fotolinje som er toårig. Man får et innblikk innenfor de fleste områder innen foto, men ingen spesialisering utover noen frioppgaver gjennom disse to årene. Ellers er det fotolinje på Kunsthøyskolen. Bortsett fra det tror jeg ikke det er noe særlig mer å velge mellom.

Legg igjen en kommentar

