the brown and hairy surface of coconuts reminded portuguese explorers of a ghost called coco, therefore the name coconut.

desember 7, 2009

Med alle mulige nervøse nerveender samlet som en stor klump i magen er jeg nå på vei til skolen for å få vite mappekravene denne julen, for å få vite hva jeg skal jobbe med den neste uken og til slutt levere fra meg, fornøyd eller ikke fornøyd. Iiiik.

Og uansett hva jeg får vite i dag, så trenger jeg litt trøst og glede på en mandag, så i dag skal jeg lage kokosboller for aller første gang. Tror dere at jeg klarer det? Jeg er usikker, i og med at jeg slet med å lage gelé i helgen, og det er det ikke mange som klarer å rote til.

I’m on my way to find out what my exam will be, what I’ll be working on the next week, what I will hand in next Monday, happy with it or not. I got butterflies all over and the one thing that’s for sure, I’m going to make myself a treat today; these .. coconut foamy things (I have no idea what they are called in English, do you?). Source: Dagbladet.

6 kommentar to “the brown and hairy surface of coconuts reminded portuguese explorers of a ghost called coco, therefore the name coconut.”

  1. Drea said

    Det går nok helt fint, Mira! Du er nok den flinkeste i klassen, så da er det da ingenting å bekymre seg for! :D Lykke til med bakinga, jeg fikk bittelitt lyst til å smake! :) Yummi!

  2. Tonje H said

    Sikker på at det går kjempe bra jeg :) Lykke til!

  3. Wilde said

    Masse lykke til, går sikkert bra (:
    Stilig med snø på bloggen, hvordan får du til det?

  4. Fjortis said

    Jeg er sikker på at du klarer det! :) You can do it!

Legg igjen en kommentar

