only objects within a limited range of distances from the camera will be reproduced clearly.

desember 8, 2009

Fra en treningsoppgave for noen uker siden.

Jeg har et lite desembermareritt, jeg trodde det skulle gå fint og kanskje til og med gjøre meg godt, men jeg innser at det ikke blir noe annet enn grusomheter. Jeg skal nemlig være uten kamera i minst tre uker! Kameraet vil ikke fokusere slik jeg mener det skal fokusere, det må sendes inn til service, jeg er trist og enda mer trist fordi jeg for to uker siden tenkte jeg vil i alle fall aaaaldri trenge et back-up-kamera. Noen som har et lite speilrefleks som samler støv i en skuff? Oh well, anyway, jeg får forsøke å se på det positive ved det.. et fint og fikset kamera i mine hender om en måneds tid. Nå er Mira på vei til skolen for å tilbringe de neste fire timene i et printerrom, ha en fin tirsdag.

I’m very sad right now, in the next few days I will be sending my camera away. I have a small focusing problem and need to send it in now so it doesn’t interfere with school. I’m going to be without a camera for at least three weeks! Oh well, now I’m on my way to school to start the never ending printing process.

2 kommentar to “only objects within a limited range of distances from the camera will be reproduced clearly.”

  1. Enig, det verste som kan skje. Kunne hende man går glipp av et stort fotoøyeblikk. det er jo snart jul og.

Kommentarer er stengt.

