throughout the 15th and 16th centuries, bergen remained one of the largest cities in scandinavia.

desember 8, 2009

Slik så Bergen ut for noen uker tilbake. Tirsdag kveld, jeg har lagt fra meg alt skolearbeidet, kamera er pakket ned i papp og bobleplast og det er egentlig litt trist, jeg har Cola Zero i glasset mitt og syns det er fint å ta helt fri. Snart skal kroppen beveges fra en myk sofa til en myk seng, jeg har planer om å drømme søtt om flytting til sentrum og en mappeeksamen som går bra, alt med en varm monstervalp ved siden av meg.

Bergen a few weeks ago. I’m taking a break from school work tonight and soon I’m off to sleep to dream about nice things, like moving to the new appartment and an exam that goes well. Good night everyone.

5 kommentar to “throughout the 15th and 16th centuries, bergen remained one of the largest cities in scandinavia.”

  1. Drea said

    Du skriver så godt, Mira. :)

  2. Monajenten said

    Skjønne deg:-)
    Jeg er leileilei av mappeuke, og gleder meg til FERIE på fredag. I motsetning til tidligere år, fikk vi alle ni (!) oppgavene fra semesteret til mappen, og det er alt for mange:-s

    • mirajakobsen said

      Stakkars dere, vi fikk bare 2 temaoppgaver vi så jeg har egentlig hatt veldig lite å gjøre i denne mappeuka. Lykke til! :)

      • Monajenten said

        Hehe ja, jeg er helt enig i stakkars oss;-) Det er nærmest umulig å forbedre ni oppgaver på under syv dager og gjøre alle sammen bra:-s Men siste oppgaven ble ferdig tidligere i dag, så nå gjenstår «bare» montering og forsider og litt småplukk, pluss at jeg må hente noen av oppgavene på trykkeri imorgen kl åtte…blæh:-P

Legg igjen en kommentar

