although the basic applications and guidelines that make the internet possible had existed for almost two decades, the network did not gain a public face until the 1990s.

desember 10, 2009

Å få internett tilbake føles slik! Som å få en stor skål med godteri helt uventet. I disse to og en halv ukene har jeg innsett hvor avhengig jeg er av internett, jeg bruker det til så uendelig mye som jeg ikke tenker på nødvendigvis, men blir så veldig merkbart når man plutselig ikke kan gjøre de samme tingene lenger. Så nå er jeg lykkelig, jeg har hundre nye tv-episoder å se på, jeg har tusen blogger å oppdatere meg på, alt er som det skal være igjen.

I just got internet back and it feels like getting a huge bowl of candy totally unexpected. Love it!

13 kommentar to “although the basic applications and guidelines that make the internet possible had existed for almost two decades, the network did not gain a public face until the 1990s.”

  1. En deilig følelse ja :) man føler seg rett og slett avskåret fra verden

  2. Ntåw så koselig da. :) Nå kan du bare kose deg med blogglesing og serietittting. :)

  3. 2 og en halv uke uten internett!?
    Det klarer jeg ikke se for meg, engang.. Jeg er virkelig avhengig.

    Hmm.. nå fikk jeg VELDIG lyst på godteri :p

  4. Drea said

    Jeg fikk også veeeeldig lyst på godteri nå! Det der så heeerlig uuuuut. Godt at du har fått nettet tilbake, jeg HATER å være uten nett! Det merkes! :b

  5. Hilde said

    Jada, internett er en god ting å ha :)

  6. Ingrid said

    Ah, ja, det er helt utrolig hvor avstumpet man føler seg om internett plutselig forsvinner! Litt skummelt egentlig :P Men GRATULERER med å få det tilbake :D

  7. Jorunn said

    Jeg også er ganske avhengig av internett… Det er nesten litt skummelt hvor stresset jeg blir når jeg ikke kommer på internett…

  8. alice said

    mmm that candy looks goood. :)

  9. Monajenten said

    HURRA for internett og fulle snopeskåler<3

  10. Dagmar said

    mister man nettet nå for tiden er det jo nesten som å miste sitt sosiale nettverk…rart hvor avhengig man blir. Sånn er det i alle fall for meg ;)

  11. Maia said

    Uff.. Nå ble jeg godterisyk!!
    Haha. :) Ha en fin kveld!

  12. Miriam said

    Jeg gikk 6 uker uten internett i fjor, det var grusomt! Det eneste positive var at jeg var på skolen hver helg, haha.

  13. An english comment on your post? Maybe not a good thing, but I saw the bowl of candy, and my love for photography of the mundane kicked into overdrive. Just wanted to post a little note to show my appreciation of your work. Take care.

Legg igjen en kommentar

