at airports, some attempts have been made to develop methods such as using heating or spraying salt particles to aid fog dispersal.

desember 11, 2009

Se hvordan Bergen ser ut fra vinduet mitt i dag. Vi var ute en tur for å kjøre lille monsternurk til dyrlegen og da kunne man nesten ikke se noenting, alt var hvitt og tåkete, himmelen forandrer seg fra det ene sekundet til det andre og det er egentlig ganske så koselig å sitte her inne og se på det. Jeg tar en pause fra besøkryddingen, dere vet, den ryddingen som bare skjer når man skal få besøk, hvor man dytter ting inn i skapene og vasker over badespeilet, bretter tøyet man skulle ha brettet for to uker siden og sørger for at krøllene på hodet ser ut som de skal gjøre. I kveld får vi besøk av to gode venner, den ene insisterte på gløgg så jeg har gløgg, rødvin, mandler og rosiner. Liker du gløgg?

This is Bergen today, the sky changes from one second to another and it feels good to be inside our four walls today. Right now I’m leaning the appartment, you know that kind of cleaning that only happens when you’re getting visitors, cause soon two good friends of mine are coming to have some red wine and gingerbread cookies.

12 kommentar to “at airports, some attempts have been made to develop methods such as using heating or spraying salt particles to aid fog dispersal.”

  1. Mariann said

    Høres koselig ut:)
    Har aldri smakt gløgg. Tror jeg.

  2. Elsker gløgg, hvor får du alle de faktaopplysningene/sitatene du bruker i innleggstitlene? Det er like spennende å se hva som står der hver gang

  3. Hilde said

    Elsker gløgg. Kos deg i kveld :)

  4. Trine said

    Hei!

    Like greit at jeg ikke er i Bergen i dag. Selv om det er en nydelig by.

    Jeg elsker gløgg. Blir ikke jul uten. Kjøpt en miniflaske til meg og kjæresten i første omgang, men regner det blir mye gløggdrikking hjemme i Bergen :)

  5. Monajenten said

    Nja, gløgg er ikke min ting;-) Kos dere masse med besøk:-D

  6. Cecilie said

    Fin utsikt =) Jeg elsker gjøgg, helst med masse rødvin hehe vi hadde faktisk gløgg på jobb idag -uten rødvin that is!

  7. karolinenatalia said

    Lukten av gløgg er veldig jul, men jeg er ikke så glad i gløgg dessverre. Tåke er fint ovenifra, men det er litt kjedelig å havne inni det : )

  8. Ak said

    Hehe, jeg ble også ganske sjokket da jeg gikk ut av huset i morres:P
    Vurderte nesten å løpe inn igjen å hente kameraet, men da hadde jeg komt forseint til matte tentamen:O hehe:P

  9. Drea said

    Jeg har aldri smakt gløgg, jeg! :b Lukter jo ikke godt, så da orker jeg ikke smake. :b

Legg igjen en kommentar

