based on wind direction, frost arrows might form.

desember 12, 2009

I dag gikk jeg, Karl og monstermutanten på tur, det var frost, sol og vi pustet røyk.

Og slik ser jeg ut i dag, med favoritt-fuskepels, hundebånd og litt for tynne strømpebukser.

Frost! Så som så bildekvalitet siden kamera mitt fortsatt ligger på et verksted et sted. Nå er det tid for å gjøre seg ferdig med den skriftlige delen av mappeinnleveringen (bare en og en halv dag igjen!), for så å krype opp i sofaen med film på tv og pizza på tallerkenen, sånn som en lørdag skal være.

A few pictures from our walk today, it was so cold, but so beautiful outside. The quality isn’t the best as I don’t have my camera anymore, but this will do. Now it’s time for schoolwork, then pizza and a movie.

10 kommentar to “based on wind direction, frost arrows might form.”

  1. Monajenten said

    Jeg elsker frost! Dro nesten fram kameraet selv i dag, det er så utrolig stilig med krystallene på bladene og gresset, og ikke minst steinene. Sukk. verden er jo faktisk vakker av og til.

    Men du er vakker hele tiden:-) Fine deg!
    (Kle på deg, jente!) ;-)

  2. Fjortis said

    Alt blir så mye penere når det er frosthvitt! :)

  3. Seltaeb said

    I dag var det et helt fantastisk lys ute, så jeg skulle ta bilder for første gang på leeenge etter at jeg hadde kommet hjem fra jobb. (På grunn av masse.masse.masse skolearbeid i det siste så har det vært usedvanlig lite fotografering for min del i det siste) Men selvsagt så var kameraet mitt tomt for batteri. Skuffet.. Og det fine lyset ble til mørke før batteriet var ladet nok til å ta et eneste bilde.

    Men bra at noen fikk tatt bilder ute i solen i dag i hvert fall.
    Hvor bor du nå egentlig? Altså bydel eller sånn, jeg mener ikke adressen altså ;)

  4. Tanja said

    så koselige bilder ;-)

  5. Hanne said

    Så fine bilder! Godt å se outfit-bilde igjen! Kommer det flere? :) Jeg savner alle de fine outfit-bildene du hadde før! Elsker stilen din :)

Legg igjen en kommentar

