long-term memory can store larger quantities of information for potentially unlimited duration.

desember 13, 2009

Det er søndag kveld, jeg er en millimeter fra å være ferdig med mappen som er min juleeksamen, jeg ser gjennom bilder fra desember ifjor.

Det var så mye snø. Kanskje kommer snøen snart her også, hvem vet.

Monstervalpen var så liten i desember ifjor. Så liten, skjør og flat i ansiktet.

Det var kjærlighet da også. Det er muligens enda mer nå.

Jeg var annerledes, ting var annerledes.

Og jeg setter pris på alle de samme tingene. Alt er så annerledes, men samtidig så likt.

Jeg tror noe av det aller fineste med å ha en blogg er alt materialet om livet ens som er samlet opp på et sted, et lite arkiv for alt man har opplevd, både viktige og mindre viktige minner. Noe gjør meg trist, noe gjør meg glad, men fint er det uansett.

December last year was like this. There was so much snow, the monster puppy became a member of our household (and she was so tiny!), so many things were different, so many things were the same. This might be the best thing about blogging; being able to go back in time.

10 kommentar to “long-term memory can store larger quantities of information for potentially unlimited duration.”

  1. Maria said

    Helt enig, veldig fint skrevet! Hva består eksamen din av?

  2. Monajenten said

    Koselig innlegg, og fine julekaker:-)
    Dere er skjønne, og jeg blir glad og varm i hjertet mitt når jeg leser om deg og Karl<3

  3. Tine said

    Du har helt sikkert hørt dette mange ganger før:
    Hvordan får du så utrolig mye volum i håret? Er kjempefint.
    Har du noen tips?

    Søte kaker forresten :)

  4. Lady Netta said

    Det er absolutt koselig med alle minnene en blogg bringer med seg :)
    Elsker alien-pepperkaka di :D Hihihi

  5. Fint! Nei, mer enn fint..^^

Legg igjen en kommentar

