christmas day is the least active day of the year for business and commerce.

desember 14, 2009

Mappen er levert, jeg har juleferie. Juleferie! Har du?

Today my Christmas vacation started for real, I’m so happy.

12 kommentar to “christmas day is the least active day of the year for business and commerce.”

  1. Marte said

    Heldiggris! Jeg har igjen 6 skoledager, fylt med fremlegg og prøve-eksamen…

  2. Anna Margrete said

    Har ei sløveuke igjen på skolen!

  3. Mari said

    Ja! Hadde siste eksamen i dag. I matte, no less. Men, hey, juleferie!

  4. AnnHelen said

    Eg skal gå på skulen heilt til neste tirsdag kl. 12! :) Heldige du!

  5. Fjortis said

    NEI, det har jeg ikke…. ;)

  6. Martine said

    Grattis :) Har egentlig ikke juleferie før fredag – men jeg tok meg visst litt fri idag, og kommer nok til å gjøre det i morgen også.. vanskelig å komme seg opp når det ikke er obligatorisk og når jeg er i julemodus..

  7. Miriam said

    Gratulerer! Jeg har hatt juleferie i to uker! Men jobber da. :)

  8. karolinenatalia said

    Har på en måte hatt ferie helt siden august. Eller, jeg har jobbet da. Begynner på uio i januar, og gleder meg villt til å bli produktiv igjen!

  9. Monajenten said

    Hurra for juleferie:-D

    Foruten mappesamtalen på onsdag, har jeg også juleferie:-)

  10. Lady Netta said

    Heldiggris! Jeg har studiedag i morgen, nynorsk tentamen på fredag, helg, russekro på mandag og gå rundt juletreet på tirsdag, og SÅ har jeg juleferie. Vi slutter nemlig først 22 desember… Dustete greier. Men du er heldig da, kos deg med juleferie :D

Legg igjen en kommentar

