the upper part of a boot is often decorated or is made in a certain style to look attractive.

desember 14, 2009

Første dag med juleferie og det har vært så fint, jeg har handlet julegaver og spist popkorn midt på dagen, jeg har sovnet på sofaen og sett på alle de frustrerte fruene på tvskjermen, jeg har planlagt en fotografering på torsdagen og hvilt øret mot monstervalpen sin varme valpemage.

Og nesten det beste av alt var å få en tekstmelding fra kameraverkstedet om at kamera er fikset og på vei tilbake til postkassen min, jeg får det tilbake til julen er her og jeg kan fotografere juletreet og julegavene så mye jeg orker.

Etter den tekstmeldingen klarte jeg å forville meg inn på DinSko hvor det var halv pris på så mange fine sko, men økonomisk som jeg er så var det bare et par som ble med meg hjem og det var disse, de var på salg og alt. Snart ender en fin første dag i juleferien med at den aller kjæreste jeg har kommer hjem fra jobben og så er det på tide å sove, og jeg skal sove helt til jeg ikke klarer å sove mer, for første gang på veldig, veldig lenge.

My first day of Christmas vacation has been soo good, I’ve been watching Desperate Housewives while falling asleep on the couch, been shopping Christmas presents and also found out I will not be without my camera this Christmas after all. I also made these boots mine, they were on sale and I guess they will be my Christmas gift this year, I love them.

4 kommentar to “the upper part of a boot is often decorated or is made in a certain style to look attractive.”

  1. Solveig said

    Heldig du som kan sove!
    Likte skoene veldig godt:D

  2. AnnHelen said

    Kos deg med juleferie, heldige deg! :)

  3. Marianne said

    Kjempefine sko:) Heldig du som har ferie, min starter ikke før julaften:/

  4. Camilla said

    Hva er det Karl jobber med? Trenger ikke vite HVOR han jobber, skal ikke stalke han, er bare nysgjerrig =)

Legg igjen en kommentar

