household removals require careful wrapping and packing to avoid damage to furniture and effects.

desember 15, 2009

I dag pakker jeg. Jeg pakker, pakker og pakker litt mer. Jeg klarer ikke helt å venne meg til dette med å ikke ha masse skolearbeid hengende over meg til enhver tid, det har vært slik siden august, så å plutselig være uten gjør meg urolig. Er det noe jeg har glemt, er det noe jeg burde ha gjort bedre? Dere vet, hele den remsen. Så jeg pakker til vi skal flytte i januar og har så langt fylt opp tre store flyttekasser med toaster, suppeposer, knivsliper og knekkebrød.

Karl så slik ut sist gang vi flyttet og jeg tror han kommer til å se akkurat slik ut denne gangen også. Vi bekymrer oss for is og snø den uken vi skal flytte, for å måtte kjøpe kjettinger og spade, og jeg må si at det er rart å fjerne polaroidene fra skapdørene og brette sammen klærne mine, for uansett hvor mye jeg pakker så blir det liggende igjen en liten bit av oss i veggene. Men aller mest gleder jeg meg, selvfølgelig gjør jeg det, for jeg kan sove så mye lengre om morgenen og McDonalds ligger tre minutter unna (oops). Liker du flytteprosessen?

I’ve started packing all my things, in a month we’re leaving this house, ready for another, and since I have nothing to do right now packing is what I do. Karl had this face all through last move and I think I’ll see that face again, but I look forward to it, it will be worth it.

7 kommentar to “household removals require careful wrapping and packing to avoid damage to furniture and effects.”

  1. Mariann said

    Liker ikke selve flytteprosessen, men den første tiden etterpå. En ny start.

  2. funkenfanger said

    Jeg er også midt oppe i prosessen å flytte, og selv om det er deilig å få det overstått, så liker jeg ikke halvveis-tilværelsen – særlig ikke midt oppe i eksamener. Og å vaske ned leiligheten i tillegg? Nei, huff. Og bæring og styr. Men jeg tror det blir gøy å flytte inn i ny leilighet når den tid kommer!

    God flytting!

  3. Miriam said

    Det fine med å flytte syns jeg er å kvitte seg med ting en ikke lenger trenger. Jeg har flyttet to ganger i Bergen allerede, så jeg håper jeg slipper det på en stund nå. :) Lykke til med isføret!

  4. Kristine said

    Jeg har ikke flyttet siden jeg var fire, så kan nok ikke si så mye om det. Gleder meg til å flytte for meg selv, da – tror det kan bli artig å prøve noe nytt!

  5. Monajenten said

    Jeg HATER flytteprosessen. I mai flyttet vi til en dobbelt så stor leilighet (fantastisk!) men nå nettopp måtte vi tømme den gamle som var full i alt mulig tull, fordi vi plutselig fikk leieboere. Jeg holdt seriøst på å dø, og har ALDRI tenkt å flytte igjen liksom:-P (Men jeg skal det likevel da, for vi ønsker oss huuuus<3 Men DA skal jeg aldri flytte igjen, hehe;-))

    Jeg kjenner veldig godt til den skolefølelsen. Trodde jeg skulle danse av glede da jeg hadde levert mappen, men jeg går bare og tenker på hva jeg skal gjøre nå, hvilken oppgave jeg skal begynne på, og jeg har til og med begynt å lese på utdanningsplanen for å få oversikt over oppgavene til neste semester. STRESS. Slapp av Mona liksom, men neida, fikk visst ikke det genet, jeg:-s)

    Kos deg med pakking (Og snart nabo-McDonalds:-D)

  6. Trine said

    Sånn er det :)

    Syns egentlig det er veldig koselig å flytte, men flytteprossessen… Tja. Liker å se fram til hvordan det skal bli, men pakkingen er vel det værste. Masse arbeid, for noe som bare skal flyttes til en annen plass. Var nettopp igjennom det, og det ble en lang natt med utpakking fordi vi ville bli ferdig med det.

    Lykke til med flyttingen! :D

Legg igjen en kommentar

