sequins got their name from the arabic sikka, meaning a coin or die.

desember 16, 2009

En fantastisk kjole fra Nelly som jeg krysser fingrene for at kan bli min, jeg slutter aldri å elske paljetter. Dagen er så mye bedre enn gårsdagen for i dag har jeg hentet kamera mitt, jeg måtte ikke betale noe som helst for reperasjonen og fokuseringen er fikset. Så julen blir ikke uten kamera likevel, samt at det faktisk fungerer som det skal. Og det er jo litt viktig. Nå er det tid for en dusj og en kopp kaffe, ha en fin onsdag!

Don’t you just love this dress? I can’t stop loving sequins and I hope this dress might be mine some day. Today is a good day cause today I picked up my camera, free of charge, and I will be able to take pictures all Christmas, just like I wanted. Now it’s time for a shower and a cup of coffee, have the best Wednesday you can.

7 kommentar to “sequins got their name from the arabic sikka, meaning a coin or die.”

  1. Ann Helen said

    Ha en fin onsdag du også! :)

  2. Drea said

    Kameraet mitt må også sendes inn! :( Men jeg har store planer om å kjøpe nytt først, hehe. :)

  3. Martine said

    den var virkelig fin! Jeg er også veldig glad i paljetter!

  4. Monkey said

    Heftig kjole! Minner meg litt om en paljettkjole Mary-Kate hadde på seg en gang og som jeg har prøvd å finne.

  5. Cecilie said

    Oooh denne var lekker =) Jeg har et lite spørsmål, vurderer å kjøpe meg etspeilreflekskamera, men det er så mange forskjellige og fantastiske kameraer der ute. For en uerfaren fotograf som meg, har du noen å anbefale?

Legg igjen en kommentar

