the anesthesia must be tailored to fit the species ranging from large land animals like elephants to aquatic animals like fish.

desember 17, 2009

Dagen har vært litt dramatisk, eller i alle fall føltes slik, for plutselig var vi i drosjen på vei til dyrlegen med en monstervalp med små anfall som ikke var noe morro å oppleve i det hele tatt. Så nå ligger hun på sofaen og forsøker å komme seg etter narkosen, det blir mer medisiner på henne og hun er tung og sliten i kroppen.

Jeg har fått testet kamera mitt i dag, både på pepperkakehuset og på et kjærestepar som var innom for en julefotografering, men siden jeg ikke er ferdig med redigeringen ennå så blir det bare non-stop og seigmenn å vise frem. Det er fantastisk herlig å ha et fungerende kamera og det er mitt lille lyspunkt i dag. I morgen skal jeg opp for å ha en samtale om mappeeksamen min og jeg har sommerfugler i magen, jeg lurer på hvordan det kommer til å gå.

I’ve had enough drama today, we rushed the monster puppy to the vet this morning and now she’s trying to recover from the anesthesia. I’m happy she’s okay, but still I feel bad for her. I’ve also had quite a few test-shoots with my camera today and it’s all good now, I even photographed a couple today. Fun!

5 kommentar to “the anesthesia must be tailored to fit the species ranging from large land animals like elephants to aquatic animals like fish.”

  1. Monajenten said

    Lykke til på mappesamtalen, det går nok kjempefint så dyktig som du er!
    Jeg var i går og det gikk strålende. Jeg er lykkelig og kan endelig ta ordentlig juleferie<3

  2. Drea said

    Søte bilder! :D Hihi! :D

    Hva skjedde med Sofie forresten? Hva var det? :( Hørtes ekstremt skummelt ut! :(

  3. Fjortis said

    Det kommer sikkert til å gå finfint! Lykke til! Og god bedring til puppy. Høres ikke noe artig ut… :/

  4. Lady Netta said

    Usj, stakkar monstervalpen, sånt er så utrolig skummelt! God bedring til valpen :)
    Nydelige pepperkakehus bilder forresten, skikkelig koselig stemning :)

Legg igjen en kommentar

