snowfall’s intensity is determined by visibility.

desember 19, 2009

Kornete og elendig, fra mobilkamer og alt, men det som er viktig er at jeg og monstervalpen har vært ute og lekt i snøen, vi har hentet julepresanger i postkassen, følt oss druknet i hvitt snøskum, kastet snøball og fått krystaller i øynene. Monstervalpen er nå like sliten som jeg er, i tillegg til at hun har isklumper under magen som hun smelter bort ved å ligge i smulteringstilling i sofaen. Jeg har dratt på meg tørre ullsokker og skal krype opp i smulteringstilling jeg også, bare med en fin kjæreste, sjokoladekuler og kanskje litt gin. Kanskje.

Might be bad quality, but that isn’t the point at all, cause the monster puppy and I have been playing out in the snow. Now she’s tired and I’m tired and we plan to spend the evening on the couch, maybe even with a glass of Christmas-gin.

2 kommentar to “snowfall’s intensity is determined by visibility.”

  1. Drea said

    Aw, det hørtes kos ut! :D Hihi!

  2. AnnHelen said

    Så koslig! :) Ha en fin kveld!

Legg igjen en kommentar

