new features such as automatic lighting controls and automatic face tracking increases the popularity of webcams.

desember 20, 2009

Søndag er avslapningsdag, dagen for hvile, men jeg hviler ikke. Jeg vasker skapdører og pakker ned alt jeg tror jeg ikke trenger før tjuende januar. Leiligheten er renere i dag enn den har vært på minst et år og jeg er litt sentimental, men aller mest glad.

Sånn ser det ut hos meg nå, alle kassene vi hadde fra sist flytting er fylt opp og jeg skulle gjerne hatt flere. Og så har jeg røde ullsokker på meg som dere ser.

Siden det er søndag må man gjøre noe for å være mer komfortabel enn man er på for eksempel på en mandag, så jeg er sminkeløs, vandrende rundt i kjæresten sin hettegenser og mine myke tights.

Kaffepause, jeg har blitt verdensmester i kaffedrikking i det siste, jeg som syns det smakte oppvaskvann og brente skorper for mindre enn et år siden. Har du en avslappende søndag?

My Sunday! I’m packing my things for the move, wearing a big sweater while having absolutly no make-up on. My coffee-break is soon over and back to my not so relaxing Sunday.

7 kommentar to “new features such as automatic lighting controls and automatic face tracking increases the popularity of webcams.”

  1. Drea said

    Kaffe smaker jo virkelig brente skorper og oppvaskvann! Det smaker i alle fall ikke godt! :b

    Jeg har en realtivt rolig søndag. Første på lenge! :)

  2. Linn Jones said

    Du har iMac! NAAAM! :D Kult! :D

  3. AnnHelen said

    Jaaaa! :) Julekos til tusen!

  4. Johanna said

    Du tar fantastiske bilder, har en interessant blogg og er sikkelig pen… Men… Jeg tror du ville ha kledd aa markere ooyenbrynene dine litt.
    Jeg er selv naturlig blond og har ikke ooyenbryn i det heletatt, og boy endret annsiktet mitt seg da jeg begynte aa tegne dem paa.

    Bare et tips, du trenger selvfoolgelig ikke hoore paa meg hvis du er fornooyd selv ;)

  5. Mie said

    Jeg elsker kaffe, men drikker mest te for tiden. Eple, rosin og kanel-te gir meg skikkelig julestemning :) Jeg bruker søndagen til å leke i snøen med Brianna og Kenneth, og til å pakke inn julepakker samtidig som jeg drikker te og spiser pepperkaker. Det er så kos med jul :)

  6. Fjortis said

    Selvfølgelig! Søndager = slappe av! :) Nå skal jeg ta meg en kopp kaffe, ble fristet av den store koppen din!

  7. Mamma said

    Fikk kjempe lyst til å komme krypene opp i sofaen din, slenge beina på bordet å ta en kopp sammen med deg. Noen pakker inn og andre pakker ut. Leiligheten vår begynner å se ut som et hjem:)

Legg igjen en kommentar

