teletubbies do things that little children like to do, such as rolling on the ground, laughing, running about.

desember 20, 2009

På en dag som i dag kunne jeg ønske jeg hadde en slik myk joggedress å krype inn i, jeg kunne tenke meg å føle meg som en liten Teletubby iblant, å bare være meg og bomullsstoff. Julenisse, kjøp den gjerne til meg herfra. (Jada, jeg kan høre dere allerede, fy så stygt og så videre, men jeg syns bamseklær som dette høres veldig bra ut for søndager i sofaen og sene netter med skolearbeid, så det så).
Det begynner å gå opp for meg at julefeiring er to steg unna, i morgen kveld tar vi Hurtigruten til Ålesund, for det er hos kjærestens familie vi feirer jul dette året. Og jeg er langt ifra ferdig med julegavehandling, enda mindre ferdig med å bestemme meg for hvilken kjole jeg skal pakke ned i kofferten.

For Christmas I wish for a one-piece like this, to curl up in on Sunday’s and yes, I would really like to be able to look like a Teletubby when I want to.

15 kommentar to “teletubbies do things that little children like to do, such as rolling on the ground, laughing, running about.”

  1. Hilde said

    Kosedressene er mye billigere hos university.no. Og så finnes de i finere farger :)

  2. alice said

    hahaa they are realy funny looking, but it would be cozy like a bear :)

  3. AnnHelen said

    Eg ønsker meg sånn òg! :) Skikkelig herlig. Kanskje ikkje det mest moteriktige, men dei er søte då!

  4. Mari said

    Åh, nei, huff. Ei jente på lesesalen hadde ein slik. Ja, ho gjekk med den ute blant folk. Og så dukka ho opp i den på eksamen! Det var like før eg mista all konsentrasjon, så grusomt var det.

    • mirajakobsen said

      Men jeg har ikke tenkt til å ha den på meg ute blandt folk. I min sofa er det ingen som bryr seg om hva jeg trer over hodet uansett ;)

  5. Drea said

    Den ser god ut! :D Sofagod! Og Voe så jo utrolig søt ut også da! :)

  6. Ser ikke spesielt flott ut, men hvor mange skal se deg når du sitter inne en søndag? Want one! :D

  7. Linn Jones said

    God morgen! :)

    Ha en fin mandag! :)

  8. Hanne said

    Jeg får en heltdress til jul og jeg GLEDER MEG! Skal ikke gå med den ute blandt folk, men i hjemme på slappe søndager eller på hyttetur :)

Legg igjen en kommentar

