in the winter, bergen is one of the warmest cities in norway, thanks to the gulf stream.

desember 21, 2009

Bergen er ganske så fin for tiden, jeg føler jeg våkner opp til en helt ny by, til en helt ny tilværelse, jeg kan ikke huske sist det regnet og jeg har forelsket meg i tjukke votter og myke skjerf. At jeg liker Bergen slik Bergen er nå betyr ikke at jeg har lyst til å bevege meg utenfor døren min, jeg har aller mest lyst til å bli sittende med varm kaffe i hånden og varm valp i fanget, men i dag reiser vi, så i dag må jeg vasse gjennom snøen til posthuset hvor jeg skal hente de siste julepakkene. Og handle lightbrus og pastiller for å overleve en natt på Hurtigruten hvor de bare selger Pepsi Max til tredve kroner halvliteren.

Bergen looks pretty awesome these days and I really just want to stay inside with a hot cup of coffee and a fluffy monster puppy on my lap, but since we’re leaving for Ålesund today I have to make my way outside to pick up the last Christmas presents at the post office.

8 kommentar to “in the winter, bergen is one of the warmest cities in norway, thanks to the gulf stream.”

  1. alice said

    wooow i wish i had some snow like that here :( x

  2. Drea said

    Jeg har så lyst til å ta meg en tur til Bergen! Ser så vakkert ut, og alle sier jo at det er en så fin by. :)

  3. Å kjøre hurtigrute er moro :)

  4. fakeperfectionn said

    Snø er nydelig! Er så glad vi endelig har fått en del her, tror faktisk det blir hvit jul i år ^^!

Legg igjen en kommentar

