inspiration of the day.

desember 21, 2009

Litt juleinspirasjon med glitter og fuskepels, mørke øyenbryn og gyldne lokker, gullsmykker og fine smil fra tvillingene.

Og så her er vi, litt mindre glamorøse og ganske mye mer kornete, plassert i sofaen hvor vi venter på en venn som kommer på kokosbollespising og julegaveutveksling før vi tusler vår vei til drosjen som skal ta oss til båten som skal ta oss til Ålesund. Monsteret er et virkelig monster i dag ettersom jeg forsøker å ta vare på tennene hennes ved å pusse dem, hun så på meg drepende blikk og jeg trodde hun skulle hoppe mot strupen min, men hun gjorde heldigvis ingenting annet enn å hyle, skrike og rope som en baby besatt av djevelen. Like greit.

Some Christmas-inspiration from the Olsen-twins. Gold jewelry and big smiles. And here we are, the monster puppy and I, a tad less glamorous. Right now we’re waiting for a friend of our that’s stuck in traffic, we’re going to exchange Christmas presents and have a cup of coffee before we leave for Ålesund.

4 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. Monajenten said

    Dere er da minst like skjønne som tvillingene:-) God tur til Ålesund:-D

  2. Linn said

    Jeg vil se antrekk av DEG jeg, Mira :-)

Legg igjen en kommentar

