in iceland and norway, yule starts on the night of december 24, at 6:00 p.m. and 5:00 p.m. respectively.

desember 26, 2009

Og så var julaften over, jeg syns den kommer like fort hvert år og jeg har ikke sett på de tre nøttene til Askepott før det er på tide å sove seg inn i første juledag.

Både jeg og monstervalpen pyntet oss, hun med sløyfe, jeg med paljettkjole.

Kjolen så slik ut.

Skoene slik ut.

Det var juletre. Og pinnekjøtt og karamellpudding og kakemenn og katter og hunder og mennesker og alle de andre tingene jeg glemte å ta bilde av.

Og min aller kjæreste var jo der, i sin fine dress.

Det var nisser på glassene.

Julekuler også.

Og senere satt jeg i sofaen med Karl sin mamma og åpnet pakker.

Som blandt annet inkluderte Influence og så mye annet som gjorde julaften enda litt bedre.

Christmas Eve was like this for me. I dressed up in my new sequin dress and put a bow on the monster puppy’s head, ate the best food with the best people, found Influence under the Christmas tree and ended up having a great Christmas Eve this year too.

8 kommentar to “in iceland and norway, yule starts on the night of december 24, at 6:00 p.m. and 5:00 p.m. respectively.”

  1. Cecilie said

    Utrolig fine bilder fra julen. Likte den nye sequinkjolen du har kjøpt, finfine farger til deg ;) Hvor er skoene dine fra, de så virkelig gode ut.

  2. Hilde said

    Nydelige bilder. Og nydelig outfit. Og nydelig jente.

    :)

  3. June said

    Fin du er! Og monstervalpen har blitt så stoor :D

  4. Monajenten said

    Herregud så nydelig du er! Virkelig vakker, Mira. Håper du hadde en strålende julaften sammen med din kjære:-)

  5. Mari said

    Fine bilete! Julafta er alltid over alt for fort, og no er det eit heilt år til neste gong… Kva handlar Influence om?

  6. Henriette said

    Stilig strømpebukse! Hvor er den fra? :-)

Legg igjen en kommentar

