courage is the mental and moral strength to venture, persevere, and withstand danger, fear, or difficulty.

desember 30, 2009

Bilde fra julaften.

Juledagene går forbi uten at jeg har så mye å formidle, jeg spiser julekaker og drikker rødvin som jeg blir servert, jeg følger monstervalpen ut i snøen når hun trenger det, bruker joggebuksen for det den er verdt, ser filmer jeg aldri trodde jeg kom til å se igjen, snufser litt når juleforkjølelsen når meg og har det egentlig ganske så bra. Noen steder er det snø til livet mitt og Karl er den eneste sjåføren som klarer å komme seg opp bakken til huset, flinke Karl.
Men i dag, i dag har jeg gjort noe jeg ikke trodde jeg kom til å gjøre, noe som gjorde meg tøffere enn tøffest, noe som kunne gått veldig galt. Så hva har jeg gjort? Hoppet i fallskjerm, bleket håret mitt helt lyst, sendt en gammel venn et brev, spist en munnfull kaviar, stått på slalomski for første gang, skrapet meg frem til masse penger på Flax-lodd, tatt penicillin selv om jeg ikke tåler det, eller noe helt annet? Hva tror du jeg har gjort?

13 kommentar to “courage is the mental and moral strength to venture, persevere, and withstand danger, fear, or difficulty.”

  1. bente said

    Jeg tror du har bleket håret helt lyst, eeeeller stått på slalom for første gang ;)

  2. Fjortis said

    Du har stått på slalom, du gærningen!

  3. Victoria said

    Ingen anelse … eller, du har vel ikke klippet deg helt kort eller noe?

    Uansett, på det bildet er håret ditt så utrolig nydelig, I’m jealous : )

  4. Karina said

    Jeg tror du har spist kaviar!

  5. Hanne said

    Slalomski kanskje? :)

  6. Isabella said

    Bleket håret dinn tror jeg:)

  7. Mari said

    Eg håpar du ikkje har spist ein munnfull kaviar. Æsj og fysj.

  8. Ko said

    Jeg tipper SUPERBLOND !

  9. Kine said

    Har du sagt noe helt ærlig til noen? En skal være tøffere enn tøffest for å kunne fortelle sannheten til noen man er glad i! Uansett hva du har gjort er jeg glad det ikke gikk galt :)

  10. Marianne said

    Jeg tror du har stått på slalom! Det skumleste på den lista der hvertfall, synes jeg, har derfor aldri gjort det heller!

  11. Monajenten said

    Du må jo si hva da, søta!!! :-O

    *nysgjerriiiiig*

  12. Drea said

    Om du har bleket håret så forlanger jeg bildet – NÅ! :D

Legg igjen en kommentar

