a home is usually a place in which an individual or a family can rest and be able to store personal property.

januar 2, 2010

Gulvet under meg gynger, det er iskaldt på føttene og hastigheten på internettforbindelsen er en mikrominibyte i elefantsekundet. Jeg, vi, er på vei hjem til Bergen, vi flyter rundt på Hurtigruten og vi skal hjem til en kald leilighet, hjem til forberedelse av flytting, hjem til tomt kjøleskap, hjem til hverdag, hjem til støvet i krokene. Hjem, hjem, hjem.

We’re on our way home. The floor is moving and my toes are about to fall off cause they are so cold, but we’re on our way home. Hurtigruten is taking us home to an empty fridge, taking us home to the dust in the corners.. I’m looking forward to getting home.

7 kommentar to “a home is usually a place in which an individual or a family can rest and be able to store personal property.”

  1. Monajenten said

    Hjemme er alltid best – no matter what:-)

  2. Ingrid Z said

    Ååå, jeg som trodde du nesten hadde sluttet å blogge! I dag ble jeg glad. Jeg fant ut at du har bloggen din her. Jeg trodde du bare hadde den andre fotobloggen som oppdateres sjelden. Åå, jippi! Nå skal jeg følge deg her:D Nå har jeg gått igjennom alt jeg har gått glipp av!;) Og du er nydelig med det hvite håret:)

  3. bente said

    Skal dere flytte altså? Langt? God tur hjem :)

Legg igjen en kommentar

