fashions may vary considerably within a society according to age, social class, generation, occupation, and geography as well as over time.

januar 3, 2010

Hjemme. Hjemme til et nedsnødd Bergen, hjemme til en leilighet som målte skarve elleve grader, hjemme til flyttekasser og forventninger. Jeg har tre dager foran meg før hverdagen starter igjen med undervisning og fotografering, jeg skal gjøre minst mulig de neste dagene, jeg skal samle krefter og energi og inspirasjon for å holde på i ytterligere fem og en halv måned.

Og mens jeg gjør ingenting så kan jeg kikke litt på bilder som dette, dere vet, for inspirasjon for hvordan man skal se fantastisk ut til tross for intens kulde. Jeg trenger fortsatt den perfekte skinnjakken til alle anledninger og muligens en god porsjon mot for å gå med solbriller på tidspunkt hvor det ikke faller seg like naturlig.

I’m back home in Bergen where everything is covered in snow and it is so so cold. Thursday is the day school starts again and I intend to do as little as possible the next three days, besides from gathering some inspiration from people like Mary-Kate on how to look amazing even though it’s freezing outside. Source: tFS.

2 kommentar to “fashions may vary considerably within a society according to age, social class, generation, occupation, and geography as well as over time.”

  1. Ann Helen said

    Den skinnjakka var ganske fantastisk! :)

  2. Monajenten said

    Noen ser bare rå ut no matter what altså! Jeg vil også være en sånn!

Legg igjen en kommentar

