hair spray is extremely flammable, more so before it is dry.

januar 4, 2010

Dette ramlet inn i mailboksen min i dag og jeg kan ikke si annet enn at det var unektelig veldig treffende siden jeg satt der med det store håret mitt og en stor kanne nykokt kaffe ved siden av meg. Oh my!

When I opened my mail this morning I saw this, and I must say it was very appropriate as my hair was as puffed as ever and I had a big can of black coffee made just for me.

7 kommentar to “hair spray is extremely flammable, more so before it is dry.”

  1. Fjortis said

    Hihi! Du har nok mye mer bak håret enn spray… :)

  2. A said

    Hva er det der?! haha, og hvorfor i alle dager ramlet det ned i postkassen din?

    • mirajakobsen said

      Det var vel noen som følte at det representerte meg ;) Det er en kjøleskapsmagnet i utgangspunktet.

  3. Ingrid Z said

    Morro da!;)

  4. bente said

    Haha, så søt :D Jeg har tre kjøleskapmagneter i samme stil, elsker dem :)

  5. Lady Netta said

    Haha, så kult! :)

Legg igjen en kommentar

