the full company name hennes & mauritz was rebranded to h&m to simplify worldwide perception of the brand.

januar 5, 2010

Meg. I dag. Genser fra H&M. 70-talls-bukse fra H&M. Verdens beste veske fra H&M herreavdeling. Hele meg er visst H&M. Enkelt og greit, rent og pent. Sånn cirka.

Jeg drikker te med fire suketter, spiser knekkebrød og sylteagurk, forsøker å tviholde på feriefølelsen så lenge jeg kan. En dag igjen og jeg er på skolen, tilbake til alt som er bra, men samtidig tilbake til alt som gjør at jeg blir en stressball som fomler rundt på gulvet i ring. Så hva er ikke bedre enn å kikke litt på Californication mens man koker opp tevannet for andre gang i dag. Yess.

Me today. All H&M. I’m eating a very late breakfast today while drinking tea and trying to hold on to the holidays. In one day I’m going back to school, back to all the fun stuff and back to all the stressful stuff. So why not try to hold on to the holidays as long as you can while watching Californication on the couch.

23 kommentar to “the full company name hennes & mauritz was rebranded to h&m to simplify worldwide perception of the brand.”

  1. Hilde said

    Simpelten ELSKER håret ditt.

  2. Ingrid Z said

    Så nydelig du er!

  3. Elise said

    Er fast leser av bloggen din, men tror dette er første gang jeg kommenterer. wops!

    Jeg elsker det nye håret ditt! Det kler deg UTROLIG godt!

  4. Jeg elsker 70-talls-bukser, kan jeg få se helfigurbilde? :D
    Akkurat som Elise synes jeg håret ditt kler deg fantastisk godt ;)

  5. Monajenten said

    Du er like perfekt som tvillingene du<3

  6. Malin said

    Du er så fiiiin!

  7. Marit said

    Man får skummelt lyst til å bleike hår når man ser ditt! :)

  8. Christina said

    herregud så fin du er <3 loveloveu!

  9. Hanne said

    Så fine bilder! Elskbar veske! :)

  10. Ak said

    Den vesken elsket jeg! Husker du hva den kostet?:) og er det lenge siden du kjøpte den?

  11. Tina said

    jeg bruker tre suketter! :D liker håret ditt, det kledde deg virkelig (:

Legg igjen en kommentar

