inspiraton of the day.

januar 6, 2010

Et hittil usett bilde av Mary-Kate fra 2007. Minus capsen så gleder jeg meg ikke noe mindre til sprengkulden forsvinner fra Bergen og vi etterhvert begynner å se begynnelsen på sommeren etter å ha sett dette bildet, selv om det tross alt er flere måneder til. Sukk. Jeg er laget for varmere omgivelser, bare bein og solbriller!

An unseen picture of Mary-Kate from 2007. Besides the cap this doesn’t make me look forward to summer any less than before. I’m obviously made for better weather. Source: tFS.

4 kommentar to “inspiraton of the day.”

  1. Linn said

    Aldri sett de bildene, så kule de var! Enig angående kulden, mister inspirasjonen totalt! :(

  2. Jeg er så enig! Det så skikkelig deilig ut å kunne gå så bart kledd! Likte heller ikke capsen for den saks skyld, men ellers var kledningen veldig fin. Uff, jeg bor i Stavanger og jeg kan ikke huske sist det var så kaldt som i dag, -20 grader, kunne fint takket ja til sommer nå altså.

  3. Fint antrekk -uten capsen!
    Jeg vil ha sommer nååå!

  4. henrikke said

    Mary-Kate <3

    Elsker bloggen din!

Legg igjen en kommentar

