regular sleep is essential for survival.

januar 6, 2010

Siste dag før skolen starter og jeg har prioritert søvn. Søvn, søvn, søvn. Jeg har stått opp nå og da for å trekke ned rullegardinene når monstervalpen blir litt for ivrig med å holde styr på nabolaget og for å sjekke telefonen for å se om det er noen som trenger å få tak i en sovende Mira, men bortsett fra det har holdet mitt vært limt til puten og det har vært fantastisk. En gang som fjortenåring økte søvnbehovet mitt til det tredobbelte og jeg føler det har vært det samme siden da, men når man er voksen og har regninger å betale, kjøleskap å fylle og ansvar å forholde seg til så er det sjeldent man bare kan sove i tretten timer uten å bli forstyrret av verden utenfor eller sitt eget kvernende hode. Jeg elsker søvn.

The last day before school is here and I’ve spent most of the day so far sleeping. Nothing is better than sleeping.

10 kommentar to “regular sleep is essential for survival.”

  1. Elin said

    Kos deg den siste dagen:):)

  2. Drea said

    Jeg har også sovet ekstra mye i dag, men ikke for noen spesiell grunn. Og håret ditt… åh, håret ditt! Det er så fint. :)

  3. Monajenten said

    Jeg sover sånn gjennomsnittlig 4 timer hver natt og det er aaaaaalt for lite. Hadde planlagt å sove masse i dag jeg også, siden jeg også begynner imorgen, men det gikk dårlig. Og så planlegger jeg å legge meg tidlig men jeg kjenner jo meg selv såpass godt at DET går ikke:-P

  4. Cecilie said

    Det gjørt du rett i, man skal nyte feriedagene til det man liker =) Sov mens man kan, for når arbeidslivet begynner må så man tidlig opp hver dag. Jeg setter veldig pris på helgene, da sover jeg leeeenge Ü

  5. Line said

    Julen var fantastisk. Jeg sov og jeg sov og jeg sov. Og på første skoledag hørte jeg for første gang noen sinne ikke vekkerklokka mi! Gleder meg til helg jeg så jeg får sove lenge igjen.
    Håret ditt er fint foresten!!

  6. Ingrid said

    Jeg er enig med deg i det! Søvn er herlig:D men ikke alltid man har tid. Jeg får som regel alt for lite søv, så tar det igjen når jeg kan.. Hva gjør du forresten for å fylle kjøleskapet og betale regningene? Har du fått deg jobb?

  7. ah, jeg elsker å sove! Ingenting er bedre =D Nydelig hår du har! =)

  8. Hanne said

    Det hørtes herlig ut! Både skole og jobb i dag har gjort at jeg ikke har sovet spesielt mye.. Jeg også elsker søvn!

  9. bente said

    Du trenger ingen skjønnhetssøvn iallefall, håret ditt er nyyydelig. Tror jeg er litt forelsket i det ;)

  10. Linn said

    Føler meg forsatt som et lite barn, må ha 8 timers søvn hver natt.. Så, bra prioritert Mira :)

    Håret ditt kler du sinnsykt godt! :)

Legg igjen en kommentar

