a sketchbook is a book with blank pages for sketching, and is frequently used by artists for drawing or painting as a part of their creative process.

januar 7, 2010

Lindsay Lohan sine skisser til sin nye kolleksjon, jeg elsker kjole en utifra hva jeg kan se, ellers vet jeg ikke helt. Hva syns du? En ting som er sikkert er at jeg liker skisser, alt ser så fint og flott ut og jeg kunne ønske at min skissebok var fylt av slikt, men det er den ikke.

Apropo skissebok og skole, første skoledag i 2010 er over. Fint å være tilbake igjen, det er rart hvordan man glir rett inn i gamle takter, jeg sitter på samme stol på det samme stedet i rommet og handler Cola Zero hos samme menneske på Deli De Luca, jeg reagerer med gledeshyl når blitzpakkene blir trukket frem og ler av de samme tingene som blir sagt, gjort og spist. Alt er som det var i desember altså, alt er som det var i 2009.

Lindsay Lohan published these new sketches for her new clothing line, what do you think? I love the first dress, but the rest I have to see to believe in. I wish my sketchbook was filled with sketches like those though! Source: Huffington Post.

3 kommentar to “a sketchbook is a book with blank pages for sketching, and is frequently used by artists for drawing or painting as a part of their creative process.”

  1. Siw said

    Enig i at kjole en så finest ut. Jeg lærte på et kurs at alle vi mennesker har vår egen lille «hule», noe som henger igjen etter livet i livmoren. Derfor velger vi vår faste plass som vi kjenner og føler oss trygg på…. ;)

  2. Monajenten said

    Jeg syns det var godt å være tilbake på skolen:-) Skissebøker er fantastiske og min ser langt i fra sånn ut heller:-P Men vi blir kicket sånn på den skisseboken at siden dette er siste semester skal jeg prøve å fylle den til randen, helst to:-D

  3. alice said

    love them

    :))

Legg igjen en kommentar

