some jackets are fashionable, while others serve as protective clothing.

januar 8, 2010

På en fredag hvor Bergen-verden er fortsatt dekt av hvitt og temperaturen viser ikke-gå-ut-i-dag så er det godt man har en kjæreste som har en boblejakke man kan krype inn i og drukne i, for det er frostfylt å stå utendørs og be en monstervalp sette seg ned så et fint hund-og-eier-bilde kan bli tatt for så bare bli rekt tunge til.

En monstervalp er nemlig særdeles lite fornøyd med å skulle forlate den myke og varme sofaen til fordel for kalde labber og snøkuler i skjegget. Forståelig nok.

Og så her er jeg da, med hvite ullsokker og sol i håret, har jeg sagt at jeg elsker vinterskoene mine?

Friday, freezing, wrapped up in my boyfriend’s jacket that is way too big for me. The monster puppy doesn’t like this at all, she doesn’t like to get snow on her paws; she likes the couch so much better. Understandable, of course. Have I told you how much I love my boots by the way?

26 kommentar to “some jackets are fashionable, while others serve as protective clothing.”

  1. Hanne said

    Så søte bilder! Skoene var veldig fine! :)

  2. Boble said

    Jeg elsker også mine vintersko. Som faktisk, er akkurat de samme som dine.

  3. Ingvild said

    hvor er de fra? skoene?:)

  4. Fint bilde av deg, Så fint lys

  5. Christina said

    skoene var kjempefine :)

  6. Hey, vi har samme vintersko :) De er fantastiske.

  7. ammalíe said

    Hvor er skoene fra? Fine!

  8. Drea said

    Jeg har ikke vintersko. Buhu. :b De var knallkule og ser varme og gode ut! :)

  9. Cecilie said

    Veldig stilige og de ser comfy ut også =)

  10. Monajenten said

    Søte Mira det er jo FREEEEEDAG:-P Studiedag i dag du også altså? :-)

  11. christine said

    Må si jeg elsker håret ditt! Har prøvd å få det så lyst, men ble ganske misslykket, så nå sitter jeg her med passe gult hår:P

    Du har en kjempeflott blogg også! :)

    • mirajakobsen said

      Tusen takk! Du får sitte med lillashampoo i femten minutters tid så skal du nok se at mesteparten av det gule forsvinner :)

  12. Jorunn said

    Det er iskaldt ute… Jeg vil ha vår og sommer!!

  13. Synnøve said

    Fin blogg du har! Morsomt å finne en moteblogger fra sin egen hjemby som har flyttet til samme studentby! Er skoa tette? Jeg fant ut at jeg må invistere i noe nytt i dag. Mine tar inn slaps.

  14. Linn Mette said

    Vakker jente, vakre sko. :) <3
    Nå har jeg oppdaget en ny blogg, mmm inspo :D

  15. Maren said

    Hvor er skoene kjøpt?

  16. henrikke said

    håret ditt har blitt kjempe fint!!:)

  17. Marianne said

    Omg, akkurat sånne som jeg har lyst på! Har hatt lyst på bikersko helt siden jeg så Effy i Skins bruke! Synd jeg har str 42 i sko da:P

  18. fredrikke said

    Så tynn du har blitt, Mira :-/
    Du er vakker uansett vekt, men du hadde hatt godt av noen ekstra kilo nå……

Legg igjen en kommentar

