the romans and ancient egyptians used cosmetics containing poisonous mercury and often lead.

januar 9, 2010

Mira, eyeliner, øyenskygge. Long time no see.

Mira, eyeliner, eyeshadow. Long time no see.

11 kommentar to “the romans and ancient egyptians used cosmetics containing poisonous mercury and often lead.”

  1. tonje said

    kjempepent! synes det ble best i farger.

  2. Ann Helen said

    Trur eg syns det var finast i svart/kvitt faktisk! :)

  3. Monajenten said

    Hallo finings:-) Skal du på nyttårsball på torsdag?

    • mirajakobsen said

      Jeg vet ikke helt.. skal du? Jeg har ingen penpen kjole å gå med, det er i alle fall sikkert.. :P

  4. Monajenten said

    Jeg skal, men har heller ingen penpen kjole. Merkelig det der at man aldri har nok kjoler:-P
    Men det er alltid så utrolig gøy på de skolesammenkomstene, og 150,- for treretters middag og vinpakke (har jeg hørt!!) er jo gitt vekk:-D (Jeg liker ikke vin da, men anyways – dødsbillig!)

    Du må jo bli med så kan vi mase når jeg har drukket øl, hahaha:-P

  5. Anja said

    veldig fin med så lyst hår :)

  6. anita said

    du er så pen! Elsker utesendet ditt og bloggen din :)

  7. Hanne said

    Nydelig :) Jeg elsker det nye håret ditt!

  8. Så flotte bilder av deg. Du har så pent ansikt. :)

  9. thaothanh said

    du er så pen :-)

Legg igjen en kommentar

