in december 2004, a bale of the world’s finest wool, averaging 11.8 micron, sold for $3,000 per kilogram at auction in melbourne.

januar 11, 2010

Søndagen gikk forbi i søndagsting, som å stusse håret og føle at man ikke har noe hår igjen til tross for at det bare var fem centimeter som falt ned i vasken, og å lage en helt egen epledrikk og føle seg kjempestolt over mesterverket nedi koppen. Nå er mandagen kommet og jeg har en ting å si; jeg fryser! Jeg fryser til tross for at jeg sitter inne og ikke har beveget meg ut til alle minusgradene ennå og jeg forbanner meg selv for at jeg aldri kjøpte meg ullundertøy eller gigant-boblejakke, for i dag hadde jeg ikke brydd meg så lenge jeg holdt meg varm. Sukk, sukk. Flere som fryser der ute?

Yesterday passed without anything interesting to say, now it’s Monday yet again and I only have one thing to say; I’m cold!

3 kommentar to “in december 2004, a bale of the world’s finest wool, averaging 11.8 micron, sold for $3,000 per kilogram at auction in melbourne.”

  1. Jeg fryser så utrolig mye for tiden. Jeg kan ikke huske sist det var så kaldt verken inne eller ute. Jeg gleder meg veldig til våren når vi kan kaste noen av de mange plaggene vi må gå med i dag. Føler også at alle vintermotivene jeg tar bilder av begynner å bli litt oppbrukt nå, hehe.

  2. christine said

    Selv om temperaturen har stiget fra -20 grader til bare -5 grader her i Trondheim, så fryser jeg rompa av meg når jeg står ute i friminuttene! Gud forby gangvakter!
    Ha en fin dag;)

  3. Christina said

    skulle faktisk ønske at det var et par grader kaldere her i tromsø, for regn og slaps er det verste som finnes. kan ikke gå med conversa mine engang :/

Legg igjen en kommentar

