the sweetest bell peppers are allowed to ripen fully on the plant in full sunshine.

januar 11, 2010

I butikken fant jeg dette..

.. en paprika på størrelsen med hodet mitt!

Det kan hende jeg har et lite hode og små fingre, men denne paprikaen er superdupermegagigantisk og jeg måtte bare kjøpe den (til tross for kilopris fremfor stykkpris) så jeg kunne vise den frem til alle som lurer på hvor stor en rød paprika egentlig kan bli. This big!!

Look what I found at the store; the biggest bell pepper I’ve ever seen!

14 kommentar to “the sweetest bell peppers are allowed to ripen fully on the plant in full sunshine.”

  1. Toyni said

    så utrolig nydelig du er!

    haha, så stor den var !

  2. Drea said

    Hehehehe! Det var en stor paprika!

  3. Alexandra said

    Liker håret ditt! :) Så stor paprika har jeg heller aldri sett!

  4. Marianne said

    Shit, den var stor!!! Hva skal du lage av den?

    • mirajakobsen said

      Det blir vel å spise ved siden av knekkebrødene mine, men det kommer til å ta sin tid å spise den opp :P

  5. Ingrid said

    Tihi, så morsomt! Men paprika er jo veldig sunt, med alle sine c-vitaminer, og knaskende godt også!;) Du var veldig fin på håret, Mira! Nydelig med korketrekkere nederst i håret:)

  6. Hanne said

    haha! Det var ett stykk STOR paprika§

  7. Mamma said

    Kan anbefalle ovnstekt paprika på det varmeste:)

  8. haha, så søt du er :)

  9. […] Og hele kurven var fylt av monstre! Ja, jeg har kanskje små hender, ja, det er kanskje helt vanlig, men fasinert ble jeg likevel. Litt som da jeg fant verdens største paprika. […]

Legg igjen en kommentar

