formal wear for women includes cocktail dresses, little black dresses, and evening gowns.

januar 13, 2010

Januarsalg og det er så mye fint overalt, jeg prøver kjoler til nittini kroner og søttifire kroner, men.. enten er det for mye stoff på alle de gale stedene, eller så blir skjørtekanten senket fra kne til legg på min kropp, eller så er stroppene flere mil for lange. Jeg står og spør meg selv hva slags supermennesker er alle disse kjolene laget for!?, deretter kjøper jeg meg en fantastisk varm og stor genser til nesten ingenting som ikke trenger å passe slik eller slik, for så å tenke at det er en grunn til at disse kjolene henger på 70%-stativet. Håper jeg.

Kort fortalt så skal jeg tusle til ballet i min lille kjole som jeg hadde på meg på bursdagen i oktober, en kjole med små blomster på og tyll i skjørtet, en kjole som sikkert ikke er akkurat som en kjole på en studentgalla skal være, men kjolen er meg og den passer.

I tried finding a dress on sale today for the ball tomorrow, but it just made me frustrated. What super human people are these dresses made for? Must be a very tall supergirl with just the right bust-size and the longest legs in the world. Anyway, I’m wearing the dress that I wore for my birthday in October, and even though I’m sure it isn’t formal enough it fits me at least.

9 kommentar to “formal wear for women includes cocktail dresses, little black dresses, and evening gowns.”

  1. Monajenten said

    Du er fin uansett du Mira! Jeg er sikker på at du kommer til å se nydelig ut:-)

  2. Ingvild said

    Jeg tror det er en grunn til at de kjolene henger der, for det er umulig å finne noe som sitter som det skal.

  3. Mari said

    Januarsalg er fantastisk, men dessverre er det dei raraste kjolane som endar opp på salg… Men, som andre seier, du blir nok fin uansett!

    Og hurra for store, varme gensarar! Dei er naudsynte i Bergen no.

  4. J. said

    Masse fint på salg, hvis noe er for langt kan du bare sy den om. ;)

  5. Jorunn said

    Du blir sikkert kjempe nydelig… Gleder meg til å se bildet…

  6. Ingrid said

    Vanskelig å finne noe man liker når man må!:p mye lettere å finne alt det man ikke trenger. Men høres bra ut at du går for noe du allerede har i garderoben, og som er deg!:) Fint bilde btw!:D

  7. Monajenten said

    Hadde du det kjekt i går? :-P

  8. thaothanh said

    januarsalg er noe det beste jeg vet om. I året såklart. Har ikke klart å fine meg ball kjole ennå. Det er i februar jeg skal ha ball… SÅ i grunn er det litt lenge til. Hehe :-)

Legg igjen en kommentar

