prom is usually held during the winter months in norway, and is often called new years ball.

januar 13, 2010

Galla. Ikke galla. Galla? Ikke galla? Galla. Ja. Galla.

Sånn omtrent slik har hodet mitt sett ut i kveld og jeg tror jeg kan si at jeg på torsdag skal på studentgalla med resten av skolen i høye hæler. Og når man har bestemt seg for å faktisk møte opp og være den gode studenten og klassekameraten man kan være, så kommer bekymringene, dere vet, hva skal jeg ha på meg? Jeg har ikke råd eller tid eller noe som helst til å kjøpe meg en gallakjole slik jeg forestiller meg at gallakjoler ser ut, alle kjolene i skapet mitt rekker meg til midt på låret og er det noe jeg misliker, så er det å ikke være kledd for anledningen. Hva ville du kledd deg i på en studentgalla? Jeg kommer til å drømme om kjoler, jeg lover.

I’m going to New Years ball on Thursday and have no idea what do wear since all my dresses are short. What would you wear to a ball?

12 kommentar to “prom is usually held during the winter months in norway, and is often called new years ball.”

  1. Hilde said

    Oh come on, du ser fantastisk ut uansett hva du hiver på deg.

    :)

  2. Monajenten said

    Det har jo vært noen gallaer tidligere, og folk så nok litt ekstra på hun ene som hadde laaaaang ballkjole på seg:-) Så tror ikke du skal bekymre deg for det! De fleste kommer nok til å gå med sånne hotte knekorte kjoler, og du er jo stunning no matter what:-)

    Når det er sagt så sliter jeg med det samme….jeg mener – av de 30 (!) kjolene jeg har, er det ingen passelige:-P Det vil si – jeg har brukt opp alle for det er jo bare sånne pyntesegarrangementer vi driver på med!

    Galla blir bra – jeg gleder meg:-)

    • mirajakobsen said

      Sant, sant. Nei, vi jenter tenker jo alltid veldig på hva vi skal ha på oss, er vel vanlig ;) Jeg begynner å glede meg jeg også, det blir sikkert veldig bra :)

  3. Hanne said

    Du har jo så masse fint, så du finner nok noe! Jeg syns lårkorte kjoler er fint jeg, og så lenge du ikke er for utringet i halsen, så går det helt fint! Du kan jo legge ut noen alternativer så vi kan hjelpe deg å velge? :)

  4. Ingrid said

    Du blir fin uansett! Ta på deg noe fint du liker, og drit i om det ikke passer helt inn! Sikkert mange som gjør det samme. Jeg syned egentlig ikke at gallakjoler er så innmari fine, hvertfall ikke de jeg ser for meg nå…lange silkekjoler som rekker ned til gulvet med stygge detaljer:P hehe

  5. Jorunn said

    Gleder meg til å se hva du tar på deg. Syns slike ting er så vanskelig jeg. For det virker som folk er sluttet å kle seg galla selv om opplegget gjerne heter galla. Skjønner du? Hehe… Meg og mine forklaringer, herlighet..

    • mirajakobsen said

      Nei, ordentlig galla er det nok ikke uansett, men jeg er likevel litt redd for å ikke være pent nok kledd. Noe jeg som regel alltid er ;)

  6. Menel said

    Hey Mira you can see my photo in fb called christmas ball maybe it will help you,

    Peace :)

    Menel

Legg igjen en kommentar

