background, the part of an image that lies outside the object(s) of interest captured by the image and which form the foreground.

januar 18, 2010

Slikt består mine dager av.
Produktfoto.
Reklame.
Annerledes og aller helst veldig morro fordi jeg får sytre med studioblitzer, bakgrunner, softbokser og plexiglass. Jeg gleder meg til jeg bor i den nye leiligheten og jeg etterhvert får råd til bakgrunner, da skal det bli ministudio hos meg og foto foto foto.

This is pretty much what I’m up to these days, I’m in the studio with my class, photographing a range of different items and learning how to u the flashes. I’m hoping to put up my own little studio in our new appartment when I can afford the backdrops I need for it.

2 kommentar to “background, the part of an image that lies outside the object(s) of interest captured by the image and which form the foreground.”

  1. Hanne said

    Så spennende! :)

  2. henrikke said

    hadde jeg ikke studert jus ville jeg også likt å være så kreativ som deg!
    elsker fotobilder! men seff må man være en flink fotograf som deg :)

Legg igjen en kommentar

