human relationships are consistently found to be the most important correlation with human happiness.

januar 20, 2010

Jeg gleder meg til:

– å ligge i en myk seng i to timer lengre hver morgen
– å se på rosetten i taket mens jeg spiser frokost ved et spisebord
– å dra på spontane kinoturer på søndagene
– å kjøpe iskrem midt på natten om jeg plutselig får lyst
– å kunne være med ut på rødvin uten å tenke på nattbusser og taxier
– å ikke ha sofaen i umiddelbar nærhet av kjøkkenbenken
– å være så mye mer tilgjengelig og tilstede
– og aller mest, å ha mer tid, mer tid med min kjære, mer tid med monstervalpen

Og det er bare to dager til det blir virkelighet, til jeg flytter inn til sentrum, til jeg blir byjente.

There’s so many things I look forward to when I move (in only two days), like sleeping for two more hours every night, to catch a movie a Sunday night when there’s nothing else to do, to buy icecream in the middle of the night, and most importantly; time, more time with Karl and more time with the monster puppy.

7 kommentar to “human relationships are consistently found to be the most important correlation with human happiness.”

  1. Hilde said

    Åh, bloggen din er så mysig.

  2. Cecilie said

    Ah, å kunne gå ned på 7-Eleven eller Deli DeLuca midt på natten fordi du plutselig får lyst på Ben & Jerry’s is er så herlig!

  3. Hanne said

    Herlig :) Lykke til med flyttingen! :)

  4. Ingrid said

    Det blir sikkert bra! Bergen by er så koselig:) lykke til med flyttingen! Gleder meg til å se bilde av den nye leiligheten!:)

Legg igjen en kommentar

