inspiration of the day.

januar 21, 2010

Jeg må bare vise frem enda en Olsen, vise frem fordi Olsen Anonymous frisket opp i minnet mitt, kanskje aller mest fordi hårfargen min også er slik nå og da er det fint å bli inspirert.

(Og, flere nevnte de savnet det gamle designet, så jeg har hentet tilbake bakgrunnen og skrifttypen, hva syns dere?)

I just have to show you this, mainly because it gives me so much more inspiration now that I have the same hair color. Lovely! Source: Olsen Anonymous.

14 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. Det ser mye bedre ut her inne med en gang. :)

    Det bildet av MK har jeg som bakgrunn på pcen. :) Nydelig.

  2. Ann Helen said

    Vakkert! :)
    Designet var også vakkert forresten!

  3. Anna Margrete said

    She’s really beautiful

    http://www.annamargrete.wordpress.com

  4. Christina said

    åå.. dette hadde jeg ikke sett tidligere, men god inspo siden jeg også er helt platina :)

  5. Hanne said

    Helt nydelig! :)

  6. Airam said

    Kanskje du er den tredje, ukjente Olsen-trillingen? Dere ligner ganske mye nå, altså!
    Og jeg liker blomsterbakgrunnen veldig godt :)

  7. Ingrid said

    Koselig med det gamle designet:) og et nydelig bilde av Olsen med det lyse håret og de mørke brynene. Kanskje du skulle prøvd deg med mørke bryn, Mira? Det skulle jeg likt å se, tror du hadde kledd det:)

    • mirajakobsen said

      Jeg har prøvd, men det er dessverre ikke alle som passer det. Jeg får si meg fornøyd med mine lyse ;)

  8. Monajenten said

    Fantastisk nydelig bilde. Får nesten lyst til å bli like blond selv, men så kler jeg ikke sånt hår, og er ikke engang 1 % i nærheten av å være så vakker. Så det hadde blitt totalt bom!

  9. Jeg og må innrømme at jeg savnet litt det gamle designet med en gang du flyttet. Men nå er det jo i orden. Lykke til med flytting. Det er spennende å skifte leilighet. Jeg tenkte ikke over det i starten men hvor man bor spiller en stor rolle i forhold til tid og hvor tilgjengelig ting er.

Legg igjen en kommentar

