an apartment, or flat, is a self-contained housing unit that occupies only part of a building.

januar 22, 2010

Siden et blogginnlegg aldri skal være bildeløst og kameraet dessuten er pakket langt ned i en eske så blir dette bildet med, det stråler med sin dårlige webkamera-kvalitet og lite sjarmerende motiv, men det er et bilde og jeg ser en million ganger mer opplagt der enn jeg gjør nå.

For jeg er sliten. Kjempesliten. Jeg har stått på beina siden klokken åtte denne morgenen, jeg har tråkket hardt rundt i snøen på jakt etter hvitevarer, jeg har løftet mindre og større ting hele dagen, jeg har vondt i tærne og hælen etter å ha bært min egen og andres vekt i utallige timer og nå er jeg sliten. Men også glad. Glad for at jeg har førti pappesker fulle av livet mitt og livet hans, glad for at i morgen kveld har vi flyttet inn i den nye leiligheten, glad for at jeg har fire hvitevarer som inkluderer oppvaskmaskin siden det sto aller øverst på min hvitevareønkeliste (jeg stråler heller maten min i mikrobølgeovn fremfor å vaske kopper med Zalo, så det så).

Sliten og glad er jeg. Og neste gang jeg åpner denne bloggen så sitter jeg på et kaldt gulv i ny leilighet.

Every blog post need a picture, and since my camera is far far away in some box somewhere I’m giving you the best I can give; a random webcam-picture from some random folder taken at a time when I was far less worn out than now. I’m not a pretty sight right now, I’m so tired from walking around all day, fitting my whole life into fourty boxes. But I can’t wait, can’t wait for tomorrow, because tomorrow I’ll be in our new apartment with no intention to leave.

15 kommentar to “an apartment, or flat, is a self-contained housing unit that occupies only part of a building.”

  1. Ak said

    Jeg tror jeg så deg i dag:) På bryggen;)
    Lykke til videre med flyttingen!:D

  2. Anna Margrete said

    Du har så utrolig nydelig hår.

  3. Victoria said

    Synes det var et fint bilde, jeg. Elsker virkelig håret ditt!

  4. Ann Helen said

    Gratulerer med ny leilighet! :)
    Og lykke til med flyttinga så klart ..

  5. Hanne said

    Spennende, spennende :) Gleder meg til å se bilder fra den nye leiligheten! :)

  6. Ingrid said

    Bra jobbet! Da er dere ikke langt unna;) Er jo litt mas å flytte, men når man har kommet ordentlig i orden, er det jo veldig deilig! Gleder meg til å se hvordan dere får det!:D

  7. Monajenten said

    Hurra hurra Mira, så spennende! Gratulerer med nytt hjem:-)

  8. thaothanh said

    uff da. Men hvis det hjelper, så sier jeg gratulerer med en ny leilighet. Det blir sikkert digg å starte på nytt igjen. Hvor har du flytta til? :-)

  9. wow, så fint håret ditt er! sist jeg var innom bloggen din hadde du brunt hår ;)

Legg igjen en kommentar

