new; refreshed, reinvigorated, reformed.

januar 24, 2010

Syttito timer har gått forbi i pakking, løfting, kjøring, kasting og rydding. Og nå sitter jeg her, i vår nye leilighet, i en stue med limegrønne vegger. Det er fjerde leiligheten jeg bor i her i Bergen og jeg trodde det ikke kunne bli bedre, men det ble det, jeg har tatt femti skritt til butikken fire minutter før ølsalget stengte, jeg har gått søndagstur i gatene med monstervalpen på slep, jeg har viet en hel hylle i garderobeskapet til min lille skosamling, jeg har kunnet velge mellom hele tre bord å sitte ved da jeg skulle spise min pizzamiddag, jeg har det altså veldig bra.
(Og selvsagt, bilder kommer, jeg må bare.. rydde!)

The past three days have been exhausting, but oh, so worth it. I love our new apartment, it’s all I expected it to be and more. The grocery store is ten seconds away (no more, I promise!), I can fit all my clothes and shoes into my new closet (never been able to do that before) and I now have a dining table (for the first time!). This is good, very good.

17 kommentar to “new; refreshed, reinvigorated, reformed.”

  1. Ann Helen said

    Gratulerer med ny leilighet! :)

  2. Kristine said

    Gratulerer! Gleder meg til å se bilder! :)

  3. Hilde said

    Så herlig! Gleder meg til å se bildene fra vidunderet :D

  4. Siw said

    Gratulerer. Gleder meg til å se bildene. Misunner deg det å bare kunne «stikke en tur ut», gå innom en cafe og ta en kaffe eller som du sa, bare finne ut at en vil på kino en kveld.

  5. martine said

    Herlig! Så bra at du er så fornøyd! :)

  6. ingeborg said

    gleder meg til å se!

  7. Thea said

    Åh jeg gleder meg til å leve et sånt liv! jeg blir så missunelig her jeg sitter og leser :) Det høres herlig ut, jeg gleder meg kjempemasse til å se bilder!

  8. Ingrid said

    Gratulerer, Mira! Gleder meg til å se bilder! :D Veldig pent bilde av deg forresten:) har du tegnet litt på brynene? Veldig pent hvertfall:)

    • mirajakobsen said

      Nei, det har jeg ikke, kontrasten i bildet gjør at brynene blir mørkere enn de er i virkeligheten bare :)

  9. Mamma said

    jeg smiler når du smiler:)
    Mammaklem

Legg igjen en kommentar

