inspiration of the day.

januar 25, 2010

Kanskje noen husker at jeg elsket, siklet og trengte disse en gang i november ifjor. Jeg har ikke glemt dem, Fashiontoast lar meg heller ikke glemme dem, og jeg elsker, sikler og trenger fortsatt. Åhh. Har du et par sko gjemt bak i minnet som du aldri glemmer?

Maybe some of you remember how much I wanted these pieces of shoe-heaven some time in November? Well, I havn’t forgotten them and Fashiontoast doesn’t let me either. Oh my. I still desperately want them. Source: Fashiontoast.

10 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. andreafornes said

    Sikler på dem selv, og misunner Fashiontoast. Ble litt trist da hun la ut de bildene :(

  2. MaritB said

    Jeg og sikler etter de der. Men det skoparet jeg aldri glemmer er disse her ifra Jeffrey Campbell: http://needsupply.com/womens/shoes/pixie.html

  3. Cecilie said

    Et par beige gladiatorsandaler med tykk hæl fra Lanvin er et par sko jeg aldri glemmer, elsker, sikler etter og trenger selvfølgelig ;)

  4. Alexandra said

    Sam Edelman Zoe bootsen. Jag avundas dig lite smått för dem, och drömmer om att klicka hem dem själv någon dag.

  5. Marianne said

    Åh, nydelige sko! Jeg har forelsket meg helt i den «wedges-stilen», så synes det er rimelig synd at jeg ikke er 10cm lavere!

  6. Ikke rart du ikke glemmer dem, de er FANTASTISKE! For type 4-5 år siden var jeg SÅÅÅ forelska i et par vivienne westwood ankelstøvletter. De er litt for lave og ikke unike nok for prisen nå lenger, men akk, de er my first love. Den du aldri glemmer.

Legg igjen en kommentar

