ok is a form of the word okay, expressing approval or assent.

januar 25, 2010

Mandag. Mandag og det er okei å stå opp til en leilighet som måler under sytten grader. Helt okei å bære tungt, vente lenge, fryse mer, være tørst. Helt okei fordi det er så mye annet akkurat nå som veier opp. Jeg er byjente og kan ikke slutte å nevne det, mase om det, skrive og si det. Jeg er en liten tusenlapp unna å sette opp studio i stuen med alt jeg trenger for å starte litt selv, ordne, fikse, lære. Ja, det var to ting å sette pris på en mandag kveld. Hva setter du pris på i kveld?

En helt okei mandag.

It’s Monday and that’s okay, it’s okay even though I had to wake up to an apartment colder than it should have been. It’s okay because I’m a city-girl now and it’s okay because I’m just 150 dollars away from putting up my own little studio in here. What makes your day okay?

9 kommentar to “ok is a form of the word okay, expressing approval or assent.”

  1. gnistregn said

    pasta med ekstra mye ost.

    og lykke til med alt det nye. gleder meg til bilder. :]

  2. Regie said

    gleder meg til bilder også! :)

  3. Sofie said

    Hvordan har du fått til bakgrunnen? Har du endret CSS? Har du betalt noe for det?

  4. Solveig said

    Så herlig den nye bakgrunnen din er:) Bilde var også kjempe kult, sånn stilig og proft:)
    Jeg satt pris på at søsteren min var hjemme:)

  5. Mamma said

    -at du har en okey mandag:)

  6. Monajenten said

    Jeg setter pris på at jeg hadde presentasjon i dag og at det gikk kjempebra, og at jeg har nestenhelg med fri i to dager før vi får ny oppgave. Så setter jeg pris på at jeg kan sove lenge i morgen, siden jeg går rundt som en zombie grunnet tre timers søvn hver natt de siste nettene.

    Du er søt:)

  7. Jorunn said

    Akkurat ikveld setter jeg pris på at jeg om en uke snart er på vei til Bergen en liten tur igjen for å være med min kjære!

  8. Ingrid said

    Jeg setter pris på å spise middag med familien i kveld:)

Legg igjen en kommentar

