washing is one way of cleaning, namely with water and some kind of soap.

januar 30, 2010

Det siste døgnet har gått med i noe jeg rynker på nesen bare av å tenke på, noe jeg gjerne skulle overlatt til de som kan slikt, dere vet; nedvask. Det finnes ingenting kjedeligere enn å dra tilbake til den gamle leiligheten og vaske bort støvet man har samlet opp i et og et halvt år, skrubbe gulv og komfyrer for de neste som skal flytte møblene sine inn der man før hadde sine.
Men nå er vaskekapittelet lagt bak oss og jeg bruker lørdagen til å smårydde, høre på radio og gå gjennom skapet for å se om jeg finner noe jeg har lyst til å kle kroppen min i til en kveld med litt vin, litt venner og litt frihet. Sånn som en lørdagskveld skal være.

The past 24 hours havn’t been pleasant, not at all. But now the old apartment is clean and ready for those who might decide to move in at least! Right now I’m trying to figure out what to wear tonight, it’s time for a night out with friends & wine.

4 kommentar to “washing is one way of cleaning, namely with water and some kind of soap.”

  1. Jorunn said

    Kan tenke meg nedvask er kjedelig..
    Ha en flott helg videre ;)

  2. Drea said

    Vasking ER kjedelig. :b Men med litt musikk så blir det raskt mye bedre. :)

  3. martine said

    Uff, misunner deg ikke den jobben der nei.. Fryktelig kjedelig! Godt du er ferdig og kan kose deg resten av kvelden :) Ha en fortsatt fin helg Mira

  4. Ingrid said

    Ja, uff, nedvasking høres ut som noen fæle greier! Men deilig at du er ferdig med det!:D

Legg igjen en kommentar

