january.

februar 4, 2010

Den første måneden i det året som skal være bedre enn det som var er forbi, hei februar, velkommen, sitt ned og føl deg som hjemme.

Jeg begynte et nytt år med et nytt meg, håret gikk fra mellomblondt til platina-sjokk-blondt.

Plutselig ble Bergen dekt i snø, monstervalpen sluttet å ville ut, jeg ble kronisk kald.

Skolen startet opp igjen, det betydde reklameoppgave med Frelsesarmeen som kunde.

Men det var ikke bare arbeid i skoletiden, det ble studentgalla ikledd minekjole også.

Siste del av januar ble preget av flytteprosessen som gikk fra utenfor byen til inn i byen, det var pakking, roting, rydding; endel sommerfugler i magen.

Jeg gledet meg over rosett i taket, to stuer, eget kjøkken, store vinduer..

.. men kanskje aller mest det enorme klesskapet som ble mitt med plass til alt jeg eier av klær og sko.

Mange januartimer ble tilbrakt i studio, kanskje ikke med det jeg liker aller best å jobbe med, men det betyr ikke at jeg ikke elsket hvert sekund.

Og så kom januar til sin slutt og jeg krøllet håret og syns det var helt greit at februar viste seg.

January was like this for me, I spent a lot of time in the studio with my camera and things that weren’t too much fun to do (but I still loved it), I moved from one apartment to another (and this I really loved), hey February, you’re welcome to stay.

10 kommentar to “january.”

  1. Flytting er superspennede, jeg skal også flytte til midt i sentrum nå om noen uker! :)

  2. Hilde said

    Digger det nye håret ditt, og digger det å følge med på livet ditt ^^

  3. Monajenten said

    Koselig oppsummering. Vakre deg<3

  4. Mira said

    Du får superfin med den hårfargen.

  5. Jorunn said

    Dette var gøy å lese.. Og du ser kjempe bra ut med det blondehåret… I like!

  6. fredrikke said

    Hva veier du nå egentlig??? Du har blitt pittelita!!!

  7. Anonym said

    Suppe, såpe og frelse!!!!! Mutra har sansen:)

  8. Miriam said

    Du har utrolig fine øyne!

Legg igjen en kommentar

