in italy there is a bill before parliament to safeguard the traditional italian pizza, specifying permissible ingredients and methods of processing.

februar 6, 2010

I går falt alt på plass, vi fikk endelig et kjøleskap som holder de fire gradene det skal holde. Ingen av oss skulle løpe ut av døren til viktigere plikter. Det var ryddig i nesten alle rom. Sofaen fikk nyvasket trekk på seg.

Så jeg bestemte meg for å ta med meg kokkekunnskapene mine til Rema 1000 hvor kokkekunnskapene slo fra seg hjemmelaget ditt og hjemmelaget datt, jeg kjøpte ferdigbunn og ferdigsaus, kjøtt, løk, mais og alt som trengs for å lage pizza.

Det ble en bra pizza, hvis man ser bort ifra at sausen var sterk sterk sterk (men heldigvis var det ikke hjemmelaget, så da kan ingen skylde på meg).

Og så dukket vi hodene litt ned i hvitvinsglasset mens vi så to nye episoder av en helt ny sesong av verdens beste serie med navnet Skins mens jeg ble emosjonell og veldig glad for at det selv etter snart fire år kan være så fint å være meg og han.

Yesterday everything fell into place and I decided to celebrate a new fridge with pizza (not made from scratch, but good enough) and some white wine with the best boyfriend in the world.

6 kommentar to “in italy there is a bill before parliament to safeguard the traditional italian pizza, specifying permissible ingredients and methods of processing.”

  1. Monajenten said

    Så koselig innlegg:-) Jeg blir alltid like glad når du skriver sånne fine ting om deg og Karl. Hjemmelaget pizza er godt, så nå vet jeg hva det blir til middag i dag:-P

    Ha en strålende helg!

  2. Maria said

    Åhh, den pizzaen så kjempegod ut, da! Ferdigprodukter skader sjeldent;)

  3. Miriam said

    aww, det høres koselig ut.

  4. June said

    Pizzaen så good ut! Og what, har det kommet en fjerde sesong av Skins? :D Wuhu! Aaw, jeg har også snart fire år med kjæresten min. Eller, om to måneder da. Og samme her, utrolig glad for at det fremdeles går så bra. Hadde jeg egentlig ikke trodd, med så mye avstand som det nesten alltid har vært.

  5. gnistregn said

    åh nå gjorde du meg utrolig lykkelig! jeg trodde ikke det skulle komme en ny sesong før til sommeren og så er det kommet nå! herlig herlig herlig!!

Legg igjen en kommentar

